تاریخ : 28. ارديبهشت 1396 - 9:28   |   کد مطلب: 25073
مدیرکل ثبت‌احوال استان همدان:
ثبت احوال همدان شناسنامه‌های مخدوش را تعویض می‌کند
مدیرکل ثبت احوال استان همدان گفت: تعویض شناسنامه‌های مستعمل، ناخوانا و غیر قابل استفاده در کمترین زمان در ثبت احوال به منظور فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ ، محمود علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: در راستای حضور و مشارکت حداکثری مردم استان همدان در دو انتخابات 29 اردیبهشت ماه تعویض شناسنامه‌های مستعمل، ناخوانا و غیر قابل استفاده در کمترین زمان در ثبت احوال انجام می‌شود.

وی افزود: متقاضیان در شهرستان همدان باید به دفاتر پیشخوان منتخب خدمات ثبت احوال فعال مراجعه کنند و همچنین در سایر شهرستان‌ها متقاضیان با مراجعه به ادارات ثبت‌احوال می‌توانند نسبت به ارائه درخواست خود اقدام کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان بیان کرد: با توجه به ضرورت فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تعویض شناسنامه‌ها خارج از نوبت صادر و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی عنوان کرد: هشت دفتر پیشخوان خدمات دولت بخش عمومی در سطح شهرستان همدان، سه دفتر در نهاوند، چهار دفتر پیشخوان در ملایر، دو دفتر در کبودراهنگ، دو دفتر در رزن و یک دفتر در تویسرکان و شهرستان بهار برای ارائه خدمات ثبت‌احوال فعال هستند.

علیپور تصریح کرد: افرادی که تقاضای تعویض شناسنامه را به ادارات ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان دولت ارائه داده‌اند می‌توانند برای دریافت شناسنامه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/