تازه ترین مطالب

تاریخ : 24. دى 1392 - 9:45   |   کد مطلب: 10394
مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان همدان گفت: تعدادی از پروژه‌های بالای 90 درصد پیشرفت استان برای به بهره‌برداری رسیدن نیازمند تخصیص و تزریق اعتبارات است.

به گزارش کورنگ به نقل از خبرگزاری فارس، یوسف‌رضا نوروزی اظهار کرد: تعدادی از پروژه‌های بالای 90 درصد پیشرفت استان برای به بهره‌برداری رسیدن نیازمند تخصیص و تزریق اعتبارات است.

وی افزود:‌ در استان همدان حدود 370 کیلومتر احداث راه به صورت باند دوم (چهارخطه) و یا بهسازی و ارتقای راه فرعی به اصلی در دست پیگیری و اقدام است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل با اشاره به اینکه سهم استان از بزرگراه‌های کشور در حال حاضر 3.5 درصد است، اظهار کرد: اعتبار ابلاغی ساخت و توسعه بزرگراه‌های استان (چهارخطه‌ها) و بهسازی و ارتقای راه‌های فرعی به اصلی در سال جاری حدود 195 میلیارد ریال از محل منابع ملی است.

وی افزود: چهارخطه رزن ـ آوج، چهارخطه نهاوند ـ بروجرد، قطعه دوم کبودراهنگ به شیرین‌سو و تکمیل قطعه نخست چهارخطه جوکار ـ تویسرکان (حدفاصل جوکار ـ خیرآباد)، رزن ـ قروه در جزین و قطعه نخست چهارخطه رزن ـ دمق از جمله پروژه‌های با پیشرفت بالا است.

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها که از پیشرفت بالایی برخوردارند در صورت تخصیص اعتبارات لازم در کمتر از یک سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت