تازه ترین مطالب

تاریخ : 3. بهمن 1392 - 13:16   |   کد مطلب: 10549
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با اشاره به بدهکاری بیش از هزار میلیارد تومانی یک واحد تولیدی به بانک گفت: برخی با نام تولید به دنبال سوءاستفاده هستند که با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش کورنگ به نقل از خبرگزاری فارس از بهار، محمدعلی پورمختار پیش از ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد علی ابن ابیطالب (ع) شهر بهار اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق فرامین رهبری و حمایت از اقشار محروم جامعه قوانینی جدیدی وضع کرده است.

وی گفت: در این قوانین توجه و حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران مد نظر قرار گرفته است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و گفت: از نیمه دوم سال 93 مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: نحوه اجرای این قانون در کمیسیون‌های مختلف در حال بررسی است و هدف از آن حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

پورمختار در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: با تمام توان به دنبال لایحه دولت برای جدایی حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ هستیم.

وی از مدیران خواست برای جذب سرمایه‌گذار تلاش کنند تا استان همدان به رشد و توسعه برسد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدهکاری بیش از هزار میلیارد تومانی یک واحد تولیدی به بانک گفت: برخی با نام تولید به دنبال سوء استفاده هستند که با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت