تازه ترین مطالب

تاریخ : 14. اسفند 1392 - 3:57   |   کد مطلب: 11485
مردم ولایتمدار همدان صبح دیروز در امامزاده عبدا...(ع) همدان برای محکوم کردن سخنرانی یکی از اعضای سابق شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت که پنج‌شنبه گذشته در حسینیه انجلاسی‌ها سخنرانی کرده بود تجمع کردند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در جمع اجتماع‌کنندگان همدانی گفت: اصلاح‌طلبان ولایی افراطیون را قبول ندارند.

حجت‌الاسلام سید جلال رضوی در جمع معترضان به سخنرانی یکی از اعضای سابق شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت افزود: دشمنان اگر می‌خواهند ملت ایران را به خوبی بشناسند تاریخ کربلا را مطالعه کنند و بدانند که حسین زمان ما، بی سرباز نیست که عده‌ای در یک خانه تیمی جمع شوند و حرف‌هایی را بشنوند که در آن به ناموس انقلاب، یعنی خبرنگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، قانون اساسی و شورای نگهبان توهین شود.

به گزارش ایرنا، نماینده فضلا، اساتید و طلاب همدانی مقیم قم اظهار داشت: مردم همدان اهل ادب و پیرو ولایتی هستند که می‌گوید، جریان‌شناسی را با آگاهی و معرفت باید دنبال کنند و باید بدانند، چرا انقلاب اسلامی در ایران رخ داد. حجت الاسلام رضوی ادامه داد: امام(ره) در عصری انقلاب کرد که برخی از تفکرات می‌پنداشتند باید یک جلد از قرآن را در یک گاو‌صندوق فولادی قرار داد و در اطراف قم مستتر کرد، چون رفتار پادشاهان پهلوی طوری بود که برخی‌ها می‌پنداشتند در آینده خبری از قرآن و اسلام نخواهد بود.

وی خاطرنشان كرد: یک جریان بیدار و آگاه که یک نظام ولایی را رقم زد، معتقد بود که باید قرآن سالاری، قرآن منطقی و قرآن محوری را در رأس قرار داد و حضرت امام(ره) بود که قرآن را به گوش جهانیان رساند و امروز در هر نقطه دنیا که می‌رویم، انقلاب بلندگوی قرآن و معارف اسلامی است.

نایب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم بيان كرد: این رویداد باعث شناخت مکتب شیعه شد و این اتفاق را امام با اجتهاد خود و همراهی دیگر مراجع شیعه به وجود آورد.

حجت الاسلام رضوی ادامه داد: دشمنان از ابتدای پیدایش انقلاب، جریان‌ها و اختلافات قومی را در همه استان‌ها به وجود آوردند و راه‌های مختلف را امتحان می‌کردند و در نهایت به جنگ روی آوردند که مردم در مقابل جنگ سخت‌افزاری نیز پیروز شدند.

وی افزود: مردم پیرو ولی فقیه هستند و مفهوم آن را می‌فهمند و مصداق آن را می‌دانند و این منافقان هستند که در مفهوم و مصداق تشکیک ایجاد می‌کنند.

همدان پیام

دیدگاه شما

مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت
سایت رهبر معظم انقلاب