تازه ترین مطالب

تاریخ : 12. خرداد 1393 - 18:34   |   کد مطلب: 13616
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کبودراهنگ گفت : عصر روز سه شنبه13 خرداد ماه بیش از 1200 نفر از آحاد مردم و بسیجیان شهرستان کبودراهنگ در قالب 55 کاروان زیارتی به مرقد امام راحل اعزام می شوند.

به گزارش کورنگ، محمود بداغی با اعلام این خبر گفت: این تعداد از مردم به نمایندگی از طرف مردم این شهرستان برای تجدید میثاق با آرمانهای بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در مرقد امام راحل حضور خواهند یافت.

بداغی 100 نفر از افراد اعزامی را از میان خواهران عنوان کرد و افزود: این تعداد به نمایندگی از سوی جامعه زنان شهرستان کبودراهنگ در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی این اعزام را از بخش های سه گانه مرکزی، گل تپه و شیرین سو اعلام کرد و گفت: زائران کبودراهنگی در روز چهار شنبه 14 خرداد ماه بعد از اتمام برنامه ها در حرم مطهر امام خمینی (ره) به سوی شهرستان حرکت خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ همچنین از اجرای ویژه برنامه های بدرقه و پذیرایی زائران حرم امام راحل خبر داد و گفت: طی مراسمی در مراکز بخش های سه گانه شهرستان کبودراهنگ که عصر روز سه شنبه 13خرداد ماه برگزار می شود، امام جمعه شهر کبودراهنگ و شهر گل تپه به تبیین مکتب و اهداف عالی امام خمینی (ره) در محل تجمع زائران در هر بخش خواهند پرداخت.

بداغی برپایی ایستگاه های صلواتی در مسیر عبور زائران، اجرای مسابقات مختلف فرهنگی از وصیتنامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی(ره) و ختم صلوات را از دیگر برنامه های جانبی این مراسم عنوان کرد و گفت: امیدوارم زائران گرامی از این فرصت معنوی نهایت بهره مندی را داشته باشند.

انتهای پیام

 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت