تازه ترین مطالب

تاریخ : 29. بهمن 1393 - 8:17   |   کد مطلب: 17966
با انهدام باند 3 نفره سارقان در همدان 136 فقره سرقت وسایل داخل خودرو کشف شد.
باند 3 نفره در 136 مورد تجهیزات داخل خودروها را به سرقت می‌بردند

کورنگ: رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان در این باره گفت: در پی افزایش سرقت‌های متعدد داخل خودرو در سطح شهر همدان، کارآگاهان دایره سوم اداره مبارزه با سرقت با تشکیل تیمی از کارکنان مجرب، شناسایی و دستگیری سارقان را با توجه به جغرافیای جرم در دستور کار خود قرار دادند.
رضا زارعی افزود: با انجام تحقیقات گسترده و استفاده از منابع خبری مشخص شد یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار با تشکیل باندی اقدام به سرقت وسایل و قطعات خودرو می‌کند که در ادامه بررسی‌های صورت گرفته این فرد شناسایی شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی همدان بیان کرد: پس از شناسایی این فرد، مأموران مخفیگاه نامبرده را در یکی از مناطق همدان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن را در یک کارگاه دستگیر کردند.
وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه لپ‌تاپ، تعدادی دسته چک، مقداری نقره‌جات، مدارک، ساعت‌مچی زنانه و مردانه، یک میلیون ریال وجه نقد، 3 دستگاه پخش خودرو، 2 عدد جک، تعدادی ابزارآلات و 3 عدد کارت عابر بانک کشف شد.
زارعي ادامه داد: متهم در بازجویی‌ها ابتدا به تعداد اندکی سرقت داخل خودرو اعتراف کرد، اما ضمن مواجهه با دلایل و مدارک موجود، لب به اعتراف گشود و به 136 فقره سرقت داخل خودرو در مناطق مختلف شهر با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کرد.
وي گفت: مأموران آگاهی در عملیات دیگری همدستان متهم را دستگیر کردند که آنان نیز به مشارکت در سرقت اعتراف کردند که با همکاری متهمان محل‌های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند.
 دستگیری سارقان سند نمره کار در همدان
رئیس پلیس آگاهی استان همدان در خبر دیگری از دستگیری 3 نفر از سارقان سند نمره کار و کشف 4 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد و گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی مشکوک نسبت به فروش 2 دستگاه خودرو در شهر ماشین اقدام کرده‌اند، تیمی از مأموران مجرب دایره یکم اداره مبارزه با سرقت برای بررسی صحت و سقم موضوع و بازدید کارشناسی خودروهای معامله شده عزیمت کردند.
وی افزود: در بازدید فنی و کارشناسی دقیق مشخص شد هر 2 دستگاه خودروي پژو 405 نقره‌ای سند نمره هستند که در بررسی بیشتر و پس از انجام اقداماتی بر روی ارکان خودروها مشخص شد هر 2 خودرو مسروقه از تهران بوده که توسط سارقان سند نمره شده است.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتطامی همدان، زارعی بیان کرد: پس از 72 ساعت با اقدامات فنی و اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته 3 نفر از متهمان که با عناوین جعلی اقدام به فروش خودروهای مسروقه کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
وی گفت: مأموران دایره یکم این پلیس درحین رسیدگی به پرونده موفق به کشف 2 دستگاه خودروي سواری پراید و پژو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه شدند.
به گفته مسئولان انتظامی همدان، در 10 ماهه سال‌جاری هیچ‌گونه سرقت مهم و خشن در همدان رخ نداده است و شاهد کاهش سرقت در این استان هستیم./ همدان پیام

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت