تازه ترین مطالب

تاریخ : 1. مرداد 1394 - 6:12   |   کد مطلب: 19238
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تلاش و تکاپوی نامزدهای انتخاباتی و تشکیل محافل سیاسی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ شدت گرفته است.
 نگاهی بر فعالیت کاندیداهای احتمالی انتخابات

کورنگ: برخی از این نامزدها که سابقه حضور در انتخابات ادوار گذشته را نیز داشته اند برای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سمت دولتی خود استعفا داده اند و طی ماه های اخیر و به ویژه از ماه مبارک رمضان جلسات مختلفی با حضور افراد بانفوذ، برگزار می کنند.
طی چند ماه اخیر فضای سیاسی شهرستان ها رفته رفته به فضای انتخابات نزدیک می شود، در محافل و مجالس روستاها و شهرهای دو شهرستان بهار و کبودراهنگ می توان چهره های آشنایی را مشاهده کرد که سال های گذشته ردای وکلای مردم را بر تن داشته اند و یا در مسئولیت های دولتی نقش داشته اند.
با توجه به حساسیت بسیار بالای این انتخابات برای جناح های سیاسی، اصلاح طلبان این حوزه انتخابیه گعده های خود را تشکیل داده اند و از فرصت ماه رمضان به بهانه ضیافت افطار بهترین استفاده ها را در راستای برگزاری نشست های انتخاباتی برگزار کرده اند.
با توجه به تحرکات انتخاباتی طیف اصلاح طلب در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ تقریبا این طیف دارای لیست واحدی است گر چه گمانه هایی هم وجود دارد که این گزینه با توجه به سابقه آن، از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شود.
تلاش ها و تکاپوهای این کاندیدای احتمالی طیف سیاسی اصلاح طلبان در راستای برگزاری جلسات متعدد و حضور در مراسمات مردمی بسیار پررنگتر به نظر می رسد.
شنیده ها حاکی از آن است این گزینه احتمالی انتخابات سابقه نمایندگی مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی را دارد رئیس ستاد انتخاباتی یکی از سران فتنه در استان همدان بوده است.
گفته می شود برخی از این نشست ها بوی فتنه می داده است اما هوشیاری برخی از حاضران بر آتش آن آب خاموشی ریخته است.
انتهای پیام/ب

دیدگاه‌ها

کی میخواید دکان فتنه را ببندبد؟
با سلام این مطلب شایعه نیست ایشان در دفتر مرکزی سناد انتخاباتی آقای .... با چند تن از نمایندگان اسبق استان، حضور فعال داشتند.
ایا رئیس ستاد بودن؟؟ ریاست ستاد دروغه.....

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت