تازه ترین مطالب

تاریخ : 21. مرداد 1394 - 15:04   |   کد مطلب: 19527
فرماندار کبودراهنگ از سفر یک روزه رئیس جمهور به استان همدان خبر داد و گفت: دیدار با مردم شاه بیت برنامه رئیس جمهور در همدان است و حضور مردم در استقبال از رئیس جمهور موجب اخذ تصمیمات مهمی برای شهرستان می شود.
دیدار با مردم شاه بیت برنامه رئیس جمهور در همدان است

به گزارش کورنگ، احسان قنبری در جلسه شورای اداری این شهرستان که با موضوع هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان همدان برگزار شد، گفت: سفر رئیس جمهور به استان همدان یک روزه خواهد بود که در این سفر، رئیس دفتر رئیس جمهور یا یکی از وزرا و یا معاونین وی به عنوان نماینده دولت در شهرستان کبودراهنگ حضور می یابد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه ۱۱۱ (سامد) برای ارتباط با رئیس جمهور اظهار کرد: با عنایت به سفر ریاست محترم جمهوری جهت ثبت و تسهیل درخواست های مردمی از دکتر روحانی سامانه و تلفن ۱۱۱ راه اندازی شده است.
قنبری افزود: مردم شهرستان می توانند از طریق این سامانه در روز سفر ریاست جمهوری و 24 ساعت بعد از آن درخواست های خود را به رییس جمهور انتقال دهند و تا حد امکان از نوشتن نامه های مکتوب پرهیز کنند.
وی گفت: ریاست محترم جمهور فقط به مرکز استان سفر می کنند و هر کدام از وزرا یا معاونین به عنوان نمایندگان ویژه رئیس جمهور که اختیارات تام از سوی ایشان دارند در سایر شهرهای استان حضور خواهند یافت.
فرماندار کبودراهنگ به تشریح برنامه های سفر نماینده رئیس جمهور به شهرستان پرداخت و گفت: رئیس دفتر ریاست جمهور یا یکی از وزرا یا معاونین وی در کبودراهنگ حضور خواهد یافت ولی تاکنون حضور مسئول مورد نظر قطعی نشده و در صورت مشخص شدن اعلام خواهد شد.
وی  مراسم استقبال و حضور در گلزارشهدای کبودراهنگ، برگزاری  شورای اداری، دیدار عمومی و بازدید از چند طرح کشاورزی و صنعتی را از برنامه های سفر نماینده رئیس جمهور به این شهرستان اعلام کرد.
نماینده عالی دولت در کبودراهنگ از اختصاص اعتبارات ویژه به پروژه های بخش خصوصی و توجیه دار در این سفر خبر داد و گفت: پروژه های بخش خصوصی که توجیه دار هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و تسهیلات و اعتبارات ویژه ای خواهند گرفت.
وی ادامه داد: مقرر شده است در این سفر به پروژه های ملی نیمه کاره ای که دارای توجیه هسند اعتبار کامل تعلق بگیرد که نمونه آن استخر سرپوشیده و سالن کارگران در کبودراهنگ است.
احسان قنبری از کلنگ زنی برخی پروژه های مهم برای شهرستان نیز خبر داد و افزود: در این سفر پروژه هایی که از طرح آن خوب دفاع و پیگیری شود کلنگ زنی نیز خواهد شد تا طی دو سال آینده به بهره برداری برسد.
برگزاری جلسه شورای اداری کبودراهنگ با حاشیه هایی نیز همراه بود. دکتر حسن بهرامی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ در این جلسه از اهدای اعضای یک بانوی 27 ساله اهل روستای بابان خبر داد که این اقدام از سوی اعضای جلسه مورد تحسین و تشویق قرار گرفت.
اعضای جلسه شورای اداری کبودراهنگ به پاس احترام، به اقدام خانواده بابانی، عضو اهدای اعضاء به بیماران نیازمند شدند.
انتهای پیام/ب

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت