تازه ترین مطالب

تاریخ : 23. مرداد 1394 - 16:20   |   کد مطلب: 19553
امام جمعه کبودراهنگ ضمن قدردانی از قوه‌ قضائیه در برخورد با پرونده فساد دانه درشت ها، گفت: اقدام قوه قضائیه در برخورد با پرونده فساد آقازاده‌ها نشانه سلامت نظام است.
اقدام قوه قضائیه در برخورد با آقازاده‌ها نشانه سلامت نظام است

به گزارش کورنگ، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کبودراهنگ با اشاره به اقدام قوه قضائیه در برخورد با پرونده آقازاده ها گفت: این اقدام قوه قضائیه اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی و قوه قضائیه را بیشتر کرد.
وی با بیان اینکه انتظار مردم اجرای عدالت است، گفت: قوه قضائیه همواره نشان داده است قاطعانه و عادلانه به همه پرونده‌ها رسیدگی‌ می کند و وابستگی به بزرگان نظام هیچ تاثیری در اجرای عدالت ندارد.
امام جمعه کبودراهنگ از حضور حماسی و باشکوه مردم این شهرستان در تشییع شهدای گمنام تقدیر کرد و گفت: این مراسم نمایشی از عشق و ارادت مردم این شهرستان نسبت به شهدای گمنام بود که همبستگی و اتحاد آنان را ترسیم کرد.
حجت الاسلام روحانی به 26 مرداد سالروز بازگشت اولين گروه از آزادگان سرافراز به کشورمان اشاره کرد و صبر، استقامت و قوت ایمان را از ويژگی های شاخص آنان برشمرد و اظهار داشت: پيشرفت، عزت و افتخار امروز ايران اسلامی مديون از خودگذشتگی و جانفشانی شهدا، ايثارگران و آزادگان سرافراز است.
وی با اشاره به آمار آزادگان شهرستان کبودراهنگ گفت: همه آزادگان این شهرستان افتخار جانبازی را نیز دارند و قوت ایمان آنان در برابر صدامیان ستودنی است.
خطیب جمعه کبودراهنگ با اشاره به ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت از اول ذیقعده، گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که ضمن اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در این دهه، درس کرامت این بزرگان دین نیز در زندگی ما جاری شود.
وی بیان کرد: مردم و خیرین به تاسی از کریمه اهل بیت (س) در این ایام تلاش کنند به دخترانی که توان مالی ندارند جهیزیه تهیه کنند و به نیازمندان رسیدگی بیشتری کنند.
انتهای پیام/ب

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت