تازه ترین مطالب

تاریخ : 7. دى 1394 - 19:00   |   کد مطلب: 20982
در هفتمین دوره از مسابقات قویترین مردان ارتش جمهوری اسلامی نیروی زمینی مقام نخست را از آن خود کرد.

به گزارش کورنگ در این دوره از مسابقات 5 تیم با 35 ورزشکار از نیروی هوایی ، قرارگاه پدافند هوایی ، نیروی زمینی ، نیروی دریایی و سازمان حفاظت اطلاعات با هم به رقابت پرداختند.
در این مسابقه یک روزه که در سالن ورزشی پدافند هوایی غرب کشور برگزار شده بود نیروی زمینی با کسب 250 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد.
همچنین تیم های قرارگاه پدافند خاتم الانبیا با کسب 196 امتیاز و نیروی هوایی ارتش با 58 امتیاز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند
در نتایخ انفرادی هم سید روح الله رسولی با کسب 73 امتیاز از پدافند هوایی ، جعفر خضری با 62 امتیاز و رسول یزدانی با کسب 58 امتیاز هر دو از نیروی زمینی ارتش به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
جانشین منطقه پدافند هوایی غرب کشور در خصوص برگزاری این مسابقات گفت : مسابقه قوی ترین مردان ارتش جمهوری اسلامی برای دومین بار است که در این پایگاه برگزار میشود.
سرهنگ محمد یوسفی خوش قلب در ادامه افزود برگزیده گان این دوره از مسابقات به مسابقات قهرمان کشوری ، مسابقات پاورلیفتینگ و مسابقات پرورش اندام راه میابند.
وی همچنین افزود این نیرو تلاش میکند تا علاوه بر پرورش روح و پرورش معنوی کارکنان در مرزش های همگانی ، قهرمانی و پهلوانی گام های موثرتری بردارد.

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت