تازه ترین مطالب

تاریخ : 1. خرداد 1395 - 23:24   |   کد مطلب: 22707
رئیس اداره تبلیغات اسلامی همدان خبر داد
برگزاری جشن نیمه شعبان در 600 نقطه همدان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری جشن نیمه شعبان در 600 نقطه همدان خبر داد.
برگزاری جشن نیمه شعبان در 600 نقطه همدان

به گزارش کورنگ ، حجت‌الاسلام جواد حیدری‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری جشن نیمه شعبان در 600 نقطه همدان خبر داد و اظهار کرد: در مساجد، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه و... مراسم جشن و سرور میلاد منجی عالم بشریت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعزام 200 مبلغ به نقاط مختلف شهرستان همدان، گفت: طی این ایام روحانیون در شهر و روستا حضور یافته و در کنار مراسم جشن و شادی به کارهای تبلیغی می‌پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان افزود: 60 عنوان برنامه تبلیغی توسط مبلغان در نقاط مختلف برگزار خواهد شد.

 وی مراسم جشن نیمه شعبان را شامل مداحی، مولودی خوانی و اقدامات تبلیغی دانست و افزود: در کنار این مراسم پخش شیرینی و شربت، برگزاری مسابقات فرهنگی و... را در برنامه داریم.

حیدری با بیان اینکه مراسم ویژه‌ شب نیمه شعبان نیز توسط کانون فرهنگی آل طه در پارک کودک برگزار خواهد شد، گفت: مراسم احیای شب نیمه شعبان در اکثر مساجد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در برخی از مساجد مراسم تا بامداد ادامه دارد اما در تعدادی از مساجد تا نزدیک صبح مراسم ادامه خواهد داشت و به روزه‌داران نیز سحری داده می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از هیأت امنای مساجد خواست تا در برگزاری مراسم باشکوه جشن نیمه شعبان آنها را یاری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت