تازه ترین مطالب

تاریخ : 19. اسفند 1397 - 21:28   |   کد مطلب: 31840
امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه باید از رویکرد جوان گرایی مقام معظم رهبری حمایت کرد، گفت: باید از جوانان تازه نفس استفاده کرد و تا زمانی که این جوانان در مسیر پیروی از رهبر معظم انقلاب و اسلام هستند، باید حمایت شوند و اگر از این مسیر کناره گرفتند، مردم باید از آنها کناره‌گیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ ، حجت الاسلام محمد جوادی امروز در گفت‌وگو با نافع با بیان گام دوم انقلاب باید بلندتر و مستحکم تر برداشته شود، اظهار کرد: گام اول انقلاب بسیار خوب بود اما بعضی از افراد با مسائلی که پیش آوردند برای مردم سختی‌هایی را درست کردند.

وی افزود: در گام دوم انقلاب باید با تدبیر، مشکلات اسلام، مسلمانان و مردم کشور را برطرف کنیم.

امام جمعه موقت همدان تصریح کرد: اگر بخواهیم انقلاب در گام دوم مستحکم ترو قوی‌تر از قبل به مسیر خود ادامه دهد باید دنبال رهبرانقلاب حرکت کنیم و هر کس در هر مسئولیتی که است باید به رهبری لبیک بگوید.

وی با اشاره به جوانگرایی در بیانیه گام دوم و انتصاب‌های اخیر رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: انتصاب افراد جوان بسیار شایسته است و جوانان باید در این انتخابات خودشان را نشان دهند و ثابت کنند.

این استاد حوزه عنوان کرد: جوانان باید همواره مراقب افراد و اطراف خود باشند که آنها را از مسیر و هدفشان منحرف نکنند.

 وی در ادامه با بیان اینکه جوان‌گرایی مطلوب است، افزود: جوانان باید از تجربه دیگران استفاده کنند و تحرک و نشاط داشته باشند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به حمایت از افراد جوان خاطرنشان کرد: باید از جوانان تازه نفس حمایت کرده و تا زمانی که این جوانان در مسیر رهبر معظم انقلاب و اسلام هستند باید حمایت شوند و اگر از این مسیر کناره گرفتند، مردم باید از آنها کناره‌گیری کنند.

انتهای پیام/رستمی

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت