تاریخ : 13. مرداد 1391 - 6:32   |   کد مطلب: 350
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان گفت: سامانه پیام کوتاه 3000143 آماده دریافت اطلاعات مسافران در خصوص شرایط رانندگی نامتعادل راننده است و ‌مردم و مسافران ‌در صورت هر مشاهده رفتار پرخطر یا حادثه‌ساز مراتب را به نخستین پلیس راه اعلام کنند.

 

 

به گزارش کورنگ به نقل از فارس ،محمود گودرزی با اشاره به نامه ستاد مرکزی مبنی بر لزوم تأمین ایمنی بیشتر در سفرهای تابستانی اظهار داشت: بنا بر احساس نیاز به نظارت بیشتر در این ایام طی هماهنگی با تشکل‌های ذ‌ی‌ربط، عوامل پلیس راه و سایر نهادهای مرتبط استانی بر اجرای موارد ایمنی و کنترل و نظارت دقیق بر این امر تأکید شده است.

وی دقت بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌ها، کنترل سفرهای با زمان بیش از هشت ساعت که مستلزم حضور دو یا سه راننده است، دقت در درج نام رانندگان در صورت وضعیت همچنین کنترل نامحسوس سفرهای بین شهری را بخشی از نظارت مسئولان این اداره کل خواند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان افزود: هماهنگی لازم با پلیس راه‌های استان انجام شده تا در صورت شکایت مسافران از نحوه عملکرد راننده به خصوص در ارتباط با مسائل ایمنی مانند رفتارهای پرخطر ترافیکی، سرعت و یا سبقت نابجا نسبت به برخورد با رانندگان موصوف اقدام شود.

وی به سایر موارد قابل توجه در مسائل ایمنی اشاره کرد و افزود: تمام وسایل نقلیه از نظر تجهیزات ایمنی به خصوص کارت معاینه فنی و بیمه‌نامه شخص ثالث مورد بررسی قرار می‌گیرند.

گودرزی یادآور شد: دریافت شکوائیه‌های مردم و تسریع در رسیدگی به آنها، کنترل کارت هوشمند و کارت صحت و سلامت رانندگان و اعتبار آن نیز از موارد قابل توجه در این زمینه است.

وی تأکید کرد: سامانه پیام کوتاه 3000143 آماده دریافت اطلاعات مسافران در خصوص شرایط رانندگی نامتعادل راننده است و از مردم و مسافران خواست علاوه بر آن در صورت هر مشاهده رفتار پرخطر یا حادثه ساز مراتب را به اولین پلیس راه اعلام کنند.

محمودی تصریح کرد: همه تمهیدات و کنترل‌ها و تلاش همه دست‌اندرکاران حمل و نقل، برای پیشگیری از سوانح و تصادفات است و اولویت کار و آرزوی همه ما داشتن سفرهای خوب و سلامت برای همه هموطنان بزرگوار است.

 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت