تازه ترین مطالب

تاریخ : 20. تير 1403 - 7:06   |   کد مطلب: 37324
در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکرمطرح شد:
کبودراهنگ شهر اسلامی می شود
امام جمعه شهرستان کبودراهنگ گفت: زنان فاطمی و زینبی شهرستان کبودراهنگ نمونه بارز حجاب اسلامی در سطح کشور هستند و این شهرستان ظرفیت تبدیل شدن به شهر اسلامی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ ، جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان کبودراهنگ با حضور مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه کبودراهنگ برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نقی باقری امام جمعه شهر کبودراهنگ در این جلسه با اشاره به لزوم تروویج و زنده نگه داشتن محرم و صفر اظهار کرد: همه مسئولان در کنار مردم در زنده نگه داشتن حماسه عاشورا و حضور پررنگ داشته باشند چرا که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

وی در ادامه تاکید کرد: هیئات عزاداری و مساجد حقوق همسایگان را رعایت نمایند تا خدایی نکرده گلایه مندی در خصوص برگزاری مراسمات اتفاق نیفتد.

 امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به تقارن هفته عفاف و حجاب با دهه اول محرم عنوان کرد: برنامه های بسیلر جامعی در سطح شهرستان به مناسبت هفته عفاف و حجاب تدارک دیده شده است که این برنامه ها همزمان با کشور اجرایی خواهند شد.

وی با شاره به حجاب برتز زنان شهرستان کبودراهنگ افزود: زنان فاطمی و زینبی شهرستان کبودراهنگ نمونه کامل عفاف و حجاب در سطح کشور هستند و کبودرهنگ مستعد تبدیل شدن به شهر اسلامی در کشور است.

 مسلم غلامی فرماندار کبودراهنگ در ادامه با اشاره به لزوم تبیین وقایع و فرهنگ عاشورا در سطح ادارات گفت: تبیین وقایع عاشورا باید در ادارات بیشتر مورد تاکید مسئولین باشد و مدیران در اجرای امربه معروف و نهی از منکر پیش قدم باشند.

در انتهای این جلسه از اثر هنرمند کبودراهنگی با نام "عصر عاشورا" رونمایی شد و پس از رونمایی از این اثر فاخر این اثر به آستان حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام در کربلا اهدا شد.

انتهای خبر/ وحید رستمی 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت