تازه ترین مطالب

تاریخ : 22. شهريور 1403 - 15:05   |   کد مطلب: 37552
تعدادی از مخاطبین پایگاه خبری تحلیلی کورنگ از روستای قهورد بخش گل تپه شهرسنتان کبودراهنگ بار ارسال پیام در فضای مجازی خواستار حل مشکلات موجود در خصوص اینترنت این روستا شدند.

تعدادی از مخاطبین پایگاه خبری تحلیلی کورنگ از روستای قهورد بخش گل تپه شهرسنتان کبودراهنگ  بار ارسال پیام در فضای مجازی خواستار حل مشکلات موجود در خصوص وضعیت اینترنت این روستا شدند.

مخاطبین با نام مستعار«علی» نوشته است:با سلام مدت کوتاهی است که دکل مخابراتی قهورد سفلی به اینترنت 4G نجهیز شده است و متاسفانه یک هفته نشده اینترنت همراه اول قطع شده است و الان سه روزه نت نداریم به 9990 هم چندین باز زنگ زدیم و نتیجه ای نگرفتیم خواهشا به مسئولین شهرستان کبودراهنگ اطلاع بدهید.

کاربر دیگری با نام «میلاد» نوشته است الان این اینترنت 4G به چه در ما خورد وقتی نمی توانیم به آن متصل بشویم؟

یکی دیگر از کاربران پایگاه خبری تحلیلی کورنگ با ارسال پیام در بستر سکوی مکمل این رسانه خواستار رسیدگی هرچه سریع تر به این موضوع شده و گفته است:آقای رستمی طوری شده که فقط در بیرون از خانه آنتن دهی و اینترنت داریم و وقتی داخل منزل می شویم هیچ گونه آنتن دهی و سرعت اینترنت نداریم در داخل خانه سرعت اینترنت در حد 2G است.

کاربری با اسم «نگار» نوشته است آقای رستمی سلام و وقت بخیر ابتدا از مسئولین شهرستان و مدیر مخابرات شهرستان تقدیر و تشکر می کنم بابت نصب دکل مخابراتی 4G در روستا دوما خواهش می کنیم این آنتن دهی را تقویت کنید این همه تلاش و زحمت و هزینه چمد ده میلیاردی انجام شده و نصف کاره رها شده است به خدا خیلی از مردم روستا در این خصوص مشکل دارند.

بابت این موضوع با مهندس خاکپور رئیس مخابرات شهرستان کبودراهنگ تماس گرفتیم و از ایشان قول مساعد گرفتیم تا شنبه این موضوع رسیدگی و پیگیری شود.

رسانه مردمی کورنگ تا حصول نتیجه و حل شدن این کشکل مردم فهیم روستای قهورد سفلی پیگیری این موضوع را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

انتهای خبر/وحید رستمی 

 

 

 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت