تازه ترین مطالب

تاریخ : 28. شهريور 1403 - 14:04   |   کد مطلب: 37615
فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ :
برگزاری بیش از 350عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس
فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ از برگزاری بیش از ۳۵۰ عنوان برنامه توسط قرارگاه های یازده‌گانه بسیج در هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ ،سرهنگ حسین سوری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش آفرینان عرصه جهاد تبیین در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی بودند که نقش خود را به درستی ایفا کردند.

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ با تاکید بر لزوم حفظ و صیانت از ارزش های دفاع مقدس بیان کرد: شاخص های ارزشمند و بی تزلزل مقاومت مردم ایران در مقابل رژیم بعثی امروز به عنوان یک الگوی تمام عیار باید نصب العین جوانان و ملت ما در عرصه های جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی باشد.

سوری با بیان اینکه دفاع مقدس به عنوان یک  مقطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام بخش نباید هرگز مورد غفلت قرار بگیرد گفت: رشادت های بی بدیل و ایثارگری‌های جوانان این مرز و بوم در این رویداد عظیم به عنوان گنجینه‌ای ارزشمند و هویت ساز باید برای همیشه درتاریخ ما حفظ و نگهداری شود.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر دستاوردهای دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس درعرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی، علمی، فناوری و نظامی دستاوردهایی داشته است که امروز تمام دنیا به این دستاوردها اذعان دارند.

سوری با اشاره به تحولات گسترده حوزه دفاعی و امنیتی ایران بعد از جنگ تحمیلی در سطح جهان گفت: تحول در صنعت دفاعی از جمله ساخت انواع موشک های دوربرد و بالستیک، پیشرفت در امور هوافضا و پدافند هوایی، ساخت انواع هواپیماهای سبک و پهبادی، ساخت بالگرد و کشتی و ده‌ها دستاورد جهانی، ایران را به قدرت منطقه ای و جهانی تبدیل کرده است.

وی در ادامه از برگزاری بیش از ۳۵۰ عنوان برنامه توسط حوزه های مقاومت در سطح شهرستان کبودراهنگ خبر داد و اظهار کرد: ۳۵۰ عنوان برنامه به صورت حوزه ای و ۳۰ عنوان برنامه شاخص به صورت شهرستانی با حضور مسئولین در قالب قرارگاه های یازده گانه بسیج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به بخشی از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان کبودراهنگ اضافه کرد: عطر افشانی و غبار روبی مزار مطهر شهدای شهرستان، رژه خودرویی ارگان های نظامی و انتظامی و برگزاری برنامه آبروی محله در مزار شهدا از اولین برنامه های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

 فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و نقش بی بدیل زنان در دفاع مقدس اضافه کرد: رونمایی از یک عنوان کتاب شهدا توسط بسیج جامعه زنان، سرکشی از خانواده معظم شهدا و یادواره های شهدا در بخش های مرکزی، گل تپه و شیرین سو از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

سوری از افتتاح چندین پروژه عمرانی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: افتتاح دبیرستان معارف اسلامی نورالهدی، افتتاح سالن ورزشی روستای اکنلو با حضور سردار مجیدی فرمانده سپاه استان همدان و افتتاح گلزار شهدای روستای آق تپه از اهم برنامه های عمرانی هفته دفاع مقدس خواهد بود.

وی با اشاره به توزیع بیش از هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی در هفته دفاع مقدس افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در بین خانواده های نیازمند شهرستان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در انتها با اشاره به دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: دیدار با ائمه محترم جمعه ،همایش رزمندگان بخش مرکزی و گل تپه و شیرین سو، اعزام کاروان اردوهای جهادی،رزمایش امداد و نجات، اعزام اردوهای راهیان پیشرفت،اکران فیلم دفاع مقدس، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه،  نواختن زنگ مقاومت در سطح تمامی مدارس، و مجمع شبکه صالحین بسیج از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

انتهای خبر/وحید رستمی

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت