تازه ترین مطالب

تاریخ : 1. مهر 1403 - 11:59   |   کد مطلب: 37628
زنگ مهر و مقاومت همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس در مدارس کبودراهنگ و به صورت نمادین در دبیرستان ریحانه‌النبی طنین انداز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ،سید صالح اسدی رئیس آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان ریحانه‌النبی گفت: بهار و تعلیم و تربیت و هفته وحدت را خدمت همه معلمان،دانش آموزان و اولیای محترم تبریک عرض می نمائیم.

وی  با اشاره به 40 هزار شهید دانش آموز و معلم در کشور افزود: امروز در شرایطی بهار تعلیم و تربیت در ایران عزیز را آغاز می‌کنیم که کودکان مظلوم فلسطین و دانش‌آموزان معصوم غزه در مقابل چشم جهانیان غریبانه زیر بمب‌ها  و حملات رژیم کودک کش صهیونیستی محروم مانده اند.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ در ادامه با تبریک هفته وحدت، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: معلمان و دانش آموزان به پاس جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس وظیفه سنگینی بر عهده دارند و امروز شهدا نظاره گر حرکت های من و شما در جنگ روایت ها هستند.

وی با اعلام اینکه بیش از 28 هزار دانش آموز در سطح شهرستان مشغول آموختن علم و دانش هستند اضافه کرد: امیدواریم قله‌های علم و پیشرفت را بی وقفه پشت سر بگذارید و و قدردان زحمات و تلاش های خانواده و معلمان خود باشید و من این روز بزرگ را خدمت شما آینده سازان این کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری،دکلمه خوانی و سرود از برنامه های این آئین بود.

انتهای خبر/وحید رستمی

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت