تازه ترین مطالب

تاریخ : 10. مهر 1403 - 15:49   |   کد مطلب: 37668
فرماندار کبودراهنگ از تحقق ۶۵ درصدی تعهد اشتغال سال ۱۴۰۳ این شهرستان در شش ماه نخست سال‌جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ ،مسلم غلامی سه‌شنبه ۱۰ مهرماه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان، اظهار کرد: تعهد اشتغال شهرستان کبودراهنگ در سال‌جاری ۱۵۹۹ نفر بوده که‌ از این تعداد تعهد تاکنون تعداد ۱۰۵۰ نفر اشتغال در سامانه رصد اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی معادل ۶۵ درصد ثبت و محقق شده است.

وی با بیان اینکه مجموع تسهیلات پرداختی از محل تبصره ۱۸ جز ۴ و بند "ب" تبصره ۲ توسط دستگاه های اجرایی از ابتدای سال‌جاری اعتباری افزون‌بر ۴۴ میلیارد و ۵۰۰  میلیون تومان بوده است، ادامه داد:️ سهمیه ابلاغی تسهیلات مشاغل خانگی دبیرخانه و نهادهای حمایتی برای سال‌جاری ۱۹  میلیارد ۳۰۰ میلیون تومان بوده که در این رابطه اعتباری افزون‌بر ۲۱ میلیارد تومان به تعداد ۲۱۰ طرح به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بانک‌های عامل هماهنگی لازم با شعبات سرپرستی خود در راستای جذب حداکثری تسهیلات ابلاغی داشته باشند، اضافه کرد: در حوزه اشتغال فارغ‌التحصیلان باید مطالعه و برنامه‌ریزی جدی شود تا سهم آن‌ها از اشتغال افزایش یابد.

غلامی با بیان اینکه نباید تعللی در وظایف دستگاه‌ها به وجود بیاید، اضافه کرد: معیشت مردم از اشتغال حاصل می‌شود و دولت با روش‌های مختلف این امر مهم را به‌طور قطع در اولویت خود دارد.

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت