تازه ترین مطالب

تاریخ : 29. مهر 1403 - 12:53   |   کد مطلب: 37724
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش سید مجید جعفری به همراه جمعی از روسای هیئت های ورزشی با فرماندار شهرستان کبودراهنگ دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ ، سید مجید جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به همراه جمعی از روسای هیئت های ورزشی با فرماندار شهرستان کبودراهنگ دیدار و گفتگو کردند.

وی در ابتدای این جلسه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به جامعه ورزشی شهرستان کبودراهنگ گفت:ورزش به عنوان اصلی‌ترین عامل در کنترل ناهنجاری‌های اجتماعی نقش بسیار موثری در جامعه ایفا می‌کند.

جعفری افزود: به همت روسای محترم هیئت های ورزشی فعالیت های بسیار مطلوبی در سطح شهرستان در حال اجرا اسنت که چشم انداز بسیار خوبی برای ورزش شهرستان ترسیم خواهد شد.

درادامه این جلسه روسای هیئت های ورزشی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات ، درخواست‌ها و دغدغه‌های خود را از مسئولین شهرستان خواستار شدند.

فرماندار کبودراهنگ در انتهای این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب هیئت های ورزشی گفت:تلاش بکنیم در کنار ورزش منش و روحیه پهلوانی را هم ارتقاء دهیم.

وی افزود:هدف ورزش در سطح شهرستان سلامت فرد و اجتماع است و از عملکرد ورزش در سطح شهرستان کبودراهنگ رضایت داریم.

مسلم غلامی با تاکید بر اینکه شهرستان نیازمند مجتمع ورزشی است عنوان کرد:مطالعه مجتمع ورزشی در اولویت دستور مار قرار گرفته و با ایجاد مجتمع اختصاصی ورزشی بسیاری از مشکلات شهرستان مرتفع خواهد شد.

 انتهای خبر/وحید رستمی 

 

 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت