تازه ترین مطالب

تاریخ : 1. آبان 1403 - 9:50   |   کد مطلب: 37738
جمعی از مسئولین و روسای هیئت های ورزشی شهرستان کبودراهنگ به مناسبت هفته تربیت بدنی با نماینده ولی فقیه در شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ ،جمعی از مسئولین و روسای هیئت های ورزشی شهرستان کبودراهنگ به مناسبت هفته تربیت بدنی با نماینده ولی فقیه در شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار جمعی از ورزشکاران و بانوان ورزشکار به همراه روسای هیئت های ورزشی و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ حضور داشتند.

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در این دیدار با شاره به نقش مهم .ورزش در زندگی افراد جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی گفت:اسلام برای تندرستی و سلامتی اهمیت ویژه ای قائل شده است چرا که ورزش علاوه بر ایجاد تندرستی باعث تقویت جنبه روحی و سلامت جامعه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نقی باقری با بیان اینکه کم تحرکی و بیماری های نوپدید سلامتی انسان را تهدید می‌کند افزود:تنها راه حفظ سلامتی روحی و جسمی جامعه توسعه ورزش و ایجاد آمادگی جسمی در بین افراد جامعه است.

وی بااشاره به نقش مربی درتربیت ورزشکاران یادآور شد: انسان به عنوان موجودی اجتماعی برای رسیدن به کمال نیازمند هدایت است و این مهم از طریق تعلیم و تربیت مربیان ورزشی است و مربیان ادامه دهنده راه انبیا و اولیا الهی هستند.

در انتهای این جلسه حاضریت با امام جمعه شهرستان کبودراهنگ عکس یادگاری گرفتند.

انتهای خبر/وحید رستمی 

 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت