تازه ترین مطالب

تاریخ : 3. آبان 1403 - 9:22   |   کد مطلب: 37751
رئیس هیئت تیرانداری با کمان شهرستان کبودراهنگ:
برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارکنان ادارت کبودراهنگ
رئیس هیئت تیراندازی با کمان شهرستان کبودراهنگ گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و روز شهرستان مسابقات تیراندازی با کمان شهرستان کبودراهنگ با حضور بیش از 50 نفر از کارکنان ادارات این شهرستان در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

هادی محمدی در گفتگو با  پایگاه خبری تحلیلی کورنگ ، با اشاره به این مسابقات گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و روز شهرستان مسابقات تیراندازی با کمان شهرستان کبودراهنگ با حضور بیش از 50 نفر از کارکنان ادارات این شهرستان در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

وی با توجه به استقبال خوب کارکنان ادارت از این مسابقات افزود: در بخش آقایان این مسابقات محمد میرزایی از دادگستری و و وحید احمدی از بیمارستان امام رضا (ع) و در بخش بانوان، خان‌منافی و مرادی از بهزیستی مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

هادی محمدی افزود: هیئت تیراندازی کبودراهنگ از سال ۹۶ راه اندازی شده و هم اکنون 35 تیرانداز در این رشته فعالیت می‌کنند و 8 نفر از این ورزشکاران در مسابقات استانی حائز مقام‌های برتر شده اند.

محمدی در ادامه اضافه کرد: هیئت تیراندازی با کمان با مساعدت و پشتیبانی اداره ورزش و جوانان کبودراهنگ  بیش از 12 قبضه کمان آموزشی برای استفاده ورزشکاران این رشته خریداری کرده است که ورزشکاران می‌توانند با حضور در سالن تیراندازی از این تجهیزات استفاده نمایند.

وی در انتها خاطرنشان کرد: نفرات برتر در این دوه از مسابقات با اهدای حکم قهرمانی و جوایزی به رسم یادبود از طرف هیئت تیراندازی با کمان شهرستان کبودراهنگ تجلیل خواهند شد.

انتهای خبر/وحید رستمی 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت