به گزارش کورنگ به نقل از نافع، بانک گردشگری با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد :به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز از بین داوطلبین واجد شرایط دعوت به همکاری می نماید.
شرایط استخدامی بانک گردشگری به شرح زیر اعلام شده است:
الف – کادر مدیریتی شعب
پست سازمانی :رییس ، معاون و کاربر ارشد شعبه
شهرستان محل خدمت:تهران ،اصفهان ، مشهد ، بندر عباس ، همدان ، قزوین ، کرمانشاه ، اردبیل ، لار
بومی بودن و داشتن سابقه کار در شهرستان محل خدمت الزامی است.
مدرک تحصیلی:کارشناسی(لیسانس) رشته های مرتبط حسابداری- مدیریت- اقتصاد- بانکداری و کامپیوتر
تبصره: در موارد خاص ، تقاضای دارندگان مدرک کمتر از کارشناسی با دارا بودن حداقل 10 سال سابقه قابل قبول تخصصی و مدیریتی نیز بررسی می گردد.
سابقه کار:دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کار به عنوان رییس یا معاون شعبه
سن:حداکثر سن 55 سال
دانش و مهارت مورد نیاز:
- آشنایی با رایانه و سیستم های بانکی
- برخورداری از حسن شهرت دردوران خدمت
ب– متصدی امور بانکی
شهرستان محل خدمت: لار- بومی بودن در شهرستان محل خدمت الزامی است
مدرک تحصیلی :کارشناسی(لیسانس) رشته های مرتبط حسابداری- مدیریت- اقتصاد- بانکداری و کامپیوتر با حد اقل معدل 15
سن : دارا بودن حداکثر 26 سال متولدین 1365 به بعد
دانش و مهارت مورد نیاز:
- تسلط بر مهارت های هفت گانه ICDL
- آشنایی کافی با زبان انگلیسی
بدیهی است شروع همکاری منوط به طی شدن مراحل استخدامی بانک و انجام مصاحبه تخصصی خواهد بود.
توضیحات:
-ثبت نام هیچ حقی برای ثبت نام کنندگان ایجاد نخواهد کرد.
-پس از ثبت نام و بررسی سوابق ، برای انجام مصاحبه تخصصی، از متقاضیان دعوت به عمل خواهد آمد.
لازم است متقاضیان محترم، فرم ثبت نام و سوابق کاری و تجربی را دریافت و پس از تکمیل به آدرس الکترونیکی jobs@tourismbank.ir و یا صندوق پستی 7778-15875 بانک گردشگری ارسال نمایند.
برای دریافت فرم درخواست همکاری مدیریتی وفرم درخواست به همکاری متصدی امور بانکی به سایت بانک ( www.tourismbank.ir)مراجعه کنید.
تاکید میگردد به مراجعه حضوری ترتیب اثر داده نمی شود.
دیدگاه شما