رفتن به محتوای اصلی
دوشنبه 12 آذر 1403
آرشیو
RSS
صفحه اصلی
اجتماعی
اقتصادی
سیاسی
فرهنگی
ورزشی
وبلاگستان
گفتگو
یادداشت
چندرسانه ای
پیوندها
ارتباط با ما
درباره ما
فرم جستجو
جستجو
نمایش 1 - 1 از 1
تأملی بر تبلیغات بازرگانی رسانهی ملی
آیا برنامههای سیمای جمهوری اسلامی، به ویژه تبلیغات بازرگانی آن، مبتنی بر منابع ارزشیاش است؟ به عبارت بهتر، آیا آگهیهای تبلیغاتی که هر روزه صدها بار از شبکههای تلویزیون خودمان میبینیم، حدود فرهنگی و اخلاقی جامعهی ایرانی را رعایت میکند؟
04/26/1392 - 05:30