تازه ترین مطالب

تاریخ : 18. دى 1392 - 18:45   |   کد مطلب: 10239
انفجار در پشت صحنه فیلم «معراجی ها»ساخته جدید مسعود ده نمکی، جان شش تن را گرفت.

به گزارش کورنگ به نقل از شبستان، صبح امروز انفجاری سر صحنه فیلم «معراجیها»جدیدترین ساخته مسعود دهنمکی،جان شش نفر از عوامل این فیلم را گرفت.

بنا براین گزارش،جواد شریفی راد مسئول جلوه های ویژه این فیلم به همراه پنج نفز از عوامل فنی این فیلم که چند تن از آنان دستیارانش بودند،در این حادثه تلخ جان سپردند.

وارد نکردن لوازم مخصوص جلوه های ویژه به ایران باعث ی شود که مسئولان و مجریان جلوه های ویژه از مواد منفجره و اسلحه های واقعی برای فیلمبرداری استفاده کنند و این مساله تاکنون جان افراد بسیاری را سر صحنه فیلمها گرفته است.

در خلاصه داستان سریال «اخراجیها»آمده است:قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند. همین آغاز قصه‌ای می شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند.

نسخه سینمایی این فیلم به دفتر جشنواره فیلم فجرتحویل داده شده بود و امروز قرار بود صحنه ای با سیصد سیاهی لشکر در شهرک دفاع مقدس ظبط شود .این محصول جدید دهنمکی آخرین روزهای فیلمبرداری خود را طی می کند.

محمدرضا شریفی‌نیا، رضارویگری، حمید لولایی، دانیال عبادی,بهاره افشاری,مهران رجبی،علی صادقی, غلامحسین لطفی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، سیدجواد هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، کاوه خداشناس، امیر نوری، پندار اکبری، محمود عزیزی، عباس محبوب، حسین مهری، مجید مشیری، مجید شهریاری، اصغر نقی‌زاده، یوسف قربانی، بشیر ادریسی، سهراب یاری، محسن جهان‌ثانی، حسین کرمی، اسماعیل سلطانیان، روزبه معینی، علی منجزی، عرفان برزین، پوراندخت مهیمن، مریم کاویانی، سمانه پاکدل، حدیثه تهرانی، فریبا نادری، هما خاکباش، گیتی معینی و ساقی زینتی از جمله بازیگران این سریال و فیلم سینمایی اند.

معراجی‌ها به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی ساخته می‌شود که ابتدا به صورت نسخه سینمایی اکران و سپس در قالب سریال از شبکه یک پخش می‌شود.

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت