تازه ترین مطالب

تاریخ : 21. دى 1392 - 20:50   |   کد مطلب: 10314
رییس اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ: همزمان با هفته وحدت نشست های سخنرانی ائمه جماعات با محوریت وحدت مسلمانان در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش کورنگ، رییس اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ به تشریح برنامه های هفته وحدت در کبودراهنگ پرداخت و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با ائمه جماعات شهرستان قرارشده است محور سخنرانی آنان در این هفته وحدت اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام حسین علی قمری نیا با بیان اینکه ایجاد تفرقه بین مسلمانان از مهمترین اهداف دشمنان اسلام است گفت: همه مسلمانان باید برای مقابله با تفرقه آگاه و بیدار باشند و بر بصیرت خود بیافزایند.

قمری نیا یکی دیگر از برنامه های این اداره را در هفته وحدت هماهنگی این اداره با نهادها و ارگانهای دولتی برای فضاسازی و تبلیغات محیطی عنوان کرد و افزود: تبیین و ترویج مفاهیم هفته وحدت نقش مهمی در ایجاد وحدت بین مسلمانان دارد و باعث خشنودی مقام معظم رهبری می شود.

وی با بیان اینکه هدف امام خمینی (ره) از نامگذاری این ایام به هفته وحدت حفظ عزت وکرامت امت اسلامی بود گفت: عدم وحدت در بین امت اسلامی خسارتهای جبران نا پذیری به دنیای اسلام وارد کرده است.

قمری نیا با تأکید بر اینکه امروز مهمترین وظیفه امت اسلامی حفظ وحدت واخوت است، گفت: امروز وحدت اسلامی بیش ار هر زمانی دسیسه های ضد دینی دشمنان را ناکام می گزارد .

 

 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت