تازه ترین مطالب

تاریخ : 15. بهمن 1392 - 20:13   |   کد مطلب: 10863
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کبودراهنگ از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار کورنگ در اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کبودراهنگ، سید جواد معینی با اعلام این خبر گفت: کتابخانه های عمومی شهرستان کبودراهنگ همچون سالهای گذشته ویژه برنامه های خاصی در این ایام دارد.

معینی نصب پلاکارد و آذین بندی کتابخانه ها، حضور درغبارروبی مزارشهدا، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقات آنلاین و مسابقه نقاشی را از دیگر برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان کبودراهنگ اعلام کرد.

وی 22 بهمن را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی عنوان نمود و افزود: حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی بيشترين كارايي را در خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان انقلاب اسلامی دارد.

معینی به حضور کارکنان واعضای کتابخانه های عمومی شهرستان کبودراهنگ در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: کارکنان واعضای کتابخانه های عمومی شهرستان همگام با دیگر ملت بزرگ ایران در این راهپیمایی حضورپررنگ خواهند داشت و ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت خواهند نمود.

وی پاسداشت ایام دهه فجر را ضروری دانست و گفت: انقلاب اسلامی رویدادی بزرگ در تاریخ بشریت است که باید زوایای این رویداد بزرگ را در بین مردم روشن شود.

 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت