تازه ترین مطالب

تاریخ : 19. بهمن 1392 - 20:06   |   کد مطلب: 10940
نايب رئيس هيئت ژيمناستيك استان همدان گفت: مسابقات ژیمناستیک قهرمانی همدان با قهرماني تيم همدان به پايان رسيد.

به گزارش کورنگ، ناصر مرداي در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر مسابقات ژیمناستیک قهرمانی استان با حضور تيم هاي مختلف برگزار شد.

نايب رئيس هيئت ژيمناستيك استان همدان افزود: این مسابقات عصر جمعه در سالن ژیمناستیک همدان با حضور 55 ورزشکار نونهال و نوجوان برگزار شد.

وي بيان داشت: در اين دوره از مسابقات شهرستان های تویسرکان، ملایر، کبودراهنگ و دو تیم از همدان شركت كردند و به رقابت با يكديگر پرداختند.

مرداي اضافه كرد: در كلاس هاي اول و دوم نتیجه انفرادی در مجموع دو وسیله حسین فرجی از کبودرآهنگ، سجاد به دوزی از همدان الف و مبین شیرخانی از کبودراهنگ در جايگاه هاي اول تا سوم قرار گرفتند.

نايب رئيس هيئت ژيمناستيك استان همدان عنوان داشت: همچنين شهروز سمواتی از همدان الف، امیر حسین عظیمی از همدان الف و ابوالفضل زارعی از کبودرآهنگ نفرات برتر كلاس هاي سوم و چهارم در مجموع سه وسيله شدند.

وي در ادامه گفت: در مجموع چهار وسیله نيز سعید افشار و امیر حسین حسینی از همدان الف مقام دوم و مهیار پاکتچی از همدان ب توانستند به ترتيب به مقام هاي اول، دوم و سوم دست يابند.

مرادي گفت: تیم همدان الف با 2/178 اول، تیم همدان ب با 5/150 دوم و کبودراهنگ با 9/140 سوم شدند و به اين دوره از رقابت ها پايان دادند.

 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت