تازه ترین مطالب

تاریخ : 24. بهمن 1392 - 3:30   |   کد مطلب: 11053
فرماندار و امام جمعه شهرستان ونماينده مردم شريف کبودراهنگ و بهار در مجلس شوراي اسلامي در پيامي از مردم شريف شهرستان کبودراهنگ به خاطر حماسه آفريني در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن تشکر و قدرداني کرد.

فرماندار و امام جمعه شهرستان ونماينده مردم شريف کبودراهنگ و بهار در مجلس شوراي اسلامي در پيامي از مردم شريف شهرستان کبودراهنگ به خاطر حماسه آفريني در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن تشکر و قدرداني کرند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان کبودراهنگ در اين پيام آمده است: در مطلع الفجر پيروزي حق بر باطل و سرآغاز حکومت ا... بر زمين و در سالروز انفجار نور (يوم ا... 22 بهمن) و در طليعه معطر سي و ششمين بهار پيروزي، يکبار ديگر سيل خروشان امت بصير و قهرمان موج آفرين عرصه شکوه و شوکت ديرينه شد، يکبار ديگر درياي طوفاني اين ملت، دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را مأيوس و نااميد نمود و به پيروي از رهبري، خيابانها و ميادين همه شهرهاي ايران اسلامي را به صحنه عزت و آزادگي مبدل ساخت و با آرمانهاي امام راحل و همه شهيدان گلگون کفن تجديد ميثاق کرد تا به استکبار جهاني ثابت نمايد که تحريمها و تهديدها حباب هايي است تهي و بسته هاي روي ميزها چون دست هاي پيشين به رسوايي باز مي گردد.

مردم فهيم، سخت کوش و هميشه در صحنه دارالعباده کبودراهنگ نيز در اين جريان عظيم و تحسين برانگيز غرور آفريدند و برگ زرين ديگري به کتاب عزت و مقاومت خود افزودند و غزل اقتدار و افتخار سرودند.

خالصانه از اين حضور پرشور و کم سابقه مردم شريف کبودراهنگ تقدير و تشکر مي نماييم و عهد و پيمان خود و ياران و مديران و همه همکاران دستگاه هاي اجرايي را با اين مردم عزيز يادآور شوم تا با تمامي توان بيش از پيش در خدمت به آنها براي آباداني و شکوفايي استان و شادابي مردم اقدام کنيم.

درود خدا بر ملت عزيز و سلام خدا بر روان پاک شهيدان باد.

خداوندا به ما توفيق جلب عنايت خود کرامت فرما و انقلاب اسلامي ما را به انقلاب جهاني مصلح کل مهدي موعود (عج) متصل نما

 

فرماندار شهرستان گبودراهنگ -امام جمعه شهرکبودراهنگ -نماينده مردم شريف کبودراهنگ و بهار در مجلس شوراي اسلامي

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت