تازه ترین مطالب

تاریخ : 25. بهمن 1392 - 7:01   |   کد مطلب: 11068
ملت ایران با حضور در صحنه هاي مختلف سياسي و اجتماعي ولايتمداري، وفاداري و پايبندي خود به آرمانها و ارزش هاي انقلاب اسلامي اثبات کرده و نشان داده اند که در دفاع از ارزش های انقلاب تا پاي جان ايستادگي و استقامت خواهند کرد | رزمندگان و بسيجيان در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در عرصه هاي گوناگون از ولايت فقيه حمايت کرده اند.

به گزارش کورنگ به نقل از همدان پرس؛ معاون پارلماني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بیان اینکه ملت ایران بار دیگر به استکبارگران جهان ثابت کرد که پای ولایت فقیه محکم ایستاده است، گفت: هیچ کشوری در قواره ایران نیست که بخواهد با آن بجنگد.

رضا طلائی نیک در همایش یک هزار نفری ایثارگران شهرستان بهار با اشاره به اینکه ملت سر افراز ايران همواره شاکر نعمت بي بديل نظام اسلامي بوده اند، اظهار داشت: ملت ایران با حضور در صحنه هاي مختلف سياسي و اجتماعي ولايتمداري، وفاداري و پايبندي خود به آرمانها و ارزش هاي انقلاب اسلامي اثبات کرده و نشان داده اند که در دفاع از ارزش های انقلاب تا پاي جان ايستادگي و استقامت خواهند کرد.

طلايي نيک افزود: رزمندگان و بسيجيان در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در عرصه هاي گوناگون از ولايت فقيه حمايت کرده اند و اين نشان از بصيرت و آگاهي آنها است.

وي با يادآوري شجاعت و شهامت رزمندگان در دوران دفاع مقدس، شهادت طلبي و اطاعت از ولي فقيه را از مهمترين عوامل پيروزي رزمندگان عنوان داشت و گفت: درحال حاضر ايران اسلامي جزو کشورهاي برتردارنده قدرت موشکي در دنيا است به همین دلیل است که دشمنان ما جرأت هیچ نوع حمله نظامی را به خود نمی دهند.

مشاور نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي استان همدان نیز در این همایش گفت: در کشور هاي منطقه هيچ کشوري در قواره اي نيست که در مقابل ايران بايستد مگر اينکه از کشور هاي غربي آنها را حمايت کنند.

حجت الاسلام ذوالنور مجتبی افزود: در اين زمان بايد با افزايش بصيرت ديني و سياسي، نسبت به تحرکات داخلي و خارجي آگاه باشيم.

وي اظهار داشت: اقتدار و عزت والاي نظام اسلامي در جنگ تحميلي به رخ تمام بيگانگان و ابرقدرت‌هاي جهاني در سراسر عالم کشيده شده است.

وي با بيان اينکه رزمندگان مايه افتخار و غرور ايران اسلامي هستند، عنوان داشت: مردم و مسئولین نظام همگی بايد براي اشاعه هر چه دقيق‌تر و بهتر فرهنگ جهاد و ايثار در بین نسل جاون بکوشند.

ذالنور با اشاره به اینکه رزمندگان هشت سال جنگ تحميلي با دفاع جانانه از ميهن و نظام اسلامي خويش عزت و سرافرازي ملت و کشور اسلامي ايران را فراهم آوردند، اذعان داشت: رزمندگان در تمام عملياتها با تبعيت از امام حسين (ع) و يارانش از ميهن اسلامي دفاع کردند و عاشورايي در مقابل دشمنان ايستادند و اجازه ندادند يک وجب از خاک ميهن به تصرف دشمن درآيد

وی با اشاره به ارزش و اهمیت دهه مبارکه فجر داشت: دهه فجر سر آغاز طلوع اسلام ناب، خاستگاه ارزش هاي اسلامي مقطع رهايي ملت ايران و بخشي از درخشنده ترين تاريخ ما است که گذشته کشورمان را از آينده جدا ساخته تا جائیکه با رخداد این واقعه بزرگ در ایران اسلام تولدي دوباره يافت.

ذالنور با بیان این مطلب که دهه فجر در تاريخ ايران نقطه اي تعيين کننده و بي مانند بشمار مي رود، افزود: در هشت سال جنگ دنيا در مقابل ما ايستاد ولي ما به رهبري حضرت امام (ره) و به برکت خون شهيدان و شما رزمندگان و بسيجيان در مقابل آنها مانند کوهي استوار ايستاديم تا نشان دهيم از شهادت هراسي نداريم و هميشه تا آخرين قطره خون خود از ولايت فقيه حمايت مي کنيم.

وي اذعان داشت: مردم ما ضمن استقلال خواهي، نظامي را فرياد مي زدند که نه شرقي ونه غربي بود آنها اصل ولايت فقيه را مي خواستند.

ذالنور اظهار داشت: سالها بود که ايران و ايراني در بند اسارت و بي هويتي بود و امام آمد و با خود آزادي را به ارمغان آورد و ايران را از اسارت نجات داد و به اسلام آبرو و به مسلمانان اعتبار بخشيد.

حمایت از ولایت فقیه، علت مصون ماندن امروز ایرانیان در برابر دشمنان است

یکی از رزمندگان دفاع مقدس نیز در این همایش گفت: انقلاب عظيم و ماندگار ملت ايران به ما آموخت تا در سايه قرآن سنت و سيره رسول اکرم و عترت (ع) وحدت و يکرنگي خود را حفظ کنيم و در سايه امامت و ولايت صراط مستقيم جمهوري اسلامي را پيموده و جز در مقابل خدا و رسولش براي کسي سر خم نکنيم.

طاهره دباغ افزود: استقامت و مقاومت رزمندگان در دوران دفاع مقدس الگويي براي ساير کشورها شد که موج بيداري اسلامي کنونی در سراسر جهان نشان از آن دارد.

دباغ اذعان داشت: امروز اگر مشاهده مي‌شود که استکبار وارد نبرد اقتصادي با جمهوري اسلامي شده، بيانگر نهايت عجز و ناتواني دشمنان است.

وي با بيان اينکه گرايش به تمايلات دنيوي خطر بزرگي براي مؤمن است، عنوان داشت: پيروي از خط ولايت فقيه امروز در جامعه موجب پيروزي ملت شده و تمام آحاد و اقشار جامعه را از گزند دشمنان محفوظ نگه مي‌دارد.

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت