تازه ترین مطالب

تاریخ : 3. اسفند 1392 - 16:15   |   کد مطلب: 11260
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان خواستار حل مشکلات بانکی 117 طرح بالای 500 میلیون تومان در استان تا پایان سال شد.

به گزارش کورنگ به نقل از خبرگزاری فارس از همدان مسعود اقلامی ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری همدان اظهار داشت: 117 طرح بالای 500 میلیون تومان در واحدهای صنعتی ـ تجاری ـ گردشگری وجود دارد که باید مشکلات بانکی آن‌ها تا پایان سال حل شود.

وی عنوان کرد: از این تعداد 66 واحد مربوط به صنعت ـ معدن و تجارت، 34 واحد مربوط به جهاد کشاورزی و سه واحد مربوط به سازمان میراث فرهنگی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان تصریح کرد: از این تعداد 35 واحد مربوط به همدان، 29 واحد ملایر، 9 واحد کبودراهنگ، 12 واحد بهار، سه واحد اسداباد و دو واحد مربوط به شهرستان رزن است.

وی اذعان داشت: 144 میلیارد تومان مانده اعتبارات بنگاه‌های اقتصادی بوده که 62 میلیارد تومان از این مبلغ عقد قرارداد شده است.

اقلامی گفت: 171 میلیارد توامان طرح به بانک‌ها رفته که بیشترین مقدار آن مربوط به سرمایه در گردش است.

وی تصریح کرد: 550 میلیارد تومان مربوط به تسهیلات پرداختی بانک‌ها از ابتدای سال است که این مقدار بدون در نظر گرفتن منابع داخلی بانکی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: 166 میلیارد تومان تسهیلات پرداختی بانک‌ها به صورت ریالی بوده است که از این مبلغ 62 میلیارد تومان مربوط به بنگاه‌های زودبازده، 16 میلیارد تومان مربوط به صندوق توسعه ملی کشاورزی، 41 میلیارد تومان خود اشتغالی و 16 میلیارد تومان در بخش مشاغل خانگی بوده است.

وی اظهار داشت: در بخش حمایت از مشاغل خانگی و صنایع دستی، نمایشگاهی تحت این عنوان با همکاری صندوق مهر رضا(ع) برگزار شد.

اقلامی در پایان سخنانش گفت: در این نمایشگاه 133 غرفه حضور داشتند و به هر غرفه 3 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه داده شد.

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت