تازه ترین مطالب

تاریخ : 4. اسفند 1392 - 14:02   |   کد مطلب: 11276
رئیس صنعت، معدن و تجارت کبودراهنگ از برگزاری نمایشگاه بهاره از 13 تا 24 اسفند در کبودراهنگ خبر داد.

به گزارش کورنگ، علی سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در کبودراهنگ اظهار داشت: این نمایشگاه از 13 تا 24 اسفندماه به مدت 10 روز در شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ساعت بازدید این نمایشگاه از ساعت 9 تا 20 است، گفت: در این نمایشگاه اقلام مورد نیاز مردم را با 15 تا 20 درصد تخفیف عرضه می‌کند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه فعلاً 50 غرفه در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است، ابراز داشت: امکان افزایش تعداد غرفه‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه مواد پروتئینی، پوشاک، کیف، کفش، مواد پروتئینی، آجیل و خشکبار در این نمایشگاه عرضه می‌شود، گفت: سعی شده این اقلام با کیفیت مطلوب به مردم ارائه شود.

سلطانی از حضور مستمر اصناف در این نمایشگاه خبر داد و ابراز داشت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با واحدهای صنفی متخلف برخورد قاطع می‌شود.

وی با بیان اینکه 15 واحد صنفی فروش فوق‌العاده در شهرستان کبودراهنگ فعال خواهد بود، در ادامه تأکید کرد: کار بازرسی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان‌ به منظور جلب رضایت مردم با قوت انجام می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کبودراهنگ از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه نوروز خبر داد و گفت: این امر به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از سوء استفاده اجرایی می‌شود.

وی ابراز داشت: در این طرح بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی، میوه‌فروشی‌ها، شیرینی‌فروشی‌ها، تالارها و رستوران‌ها و... نظارت می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت