تازه ترین مطالب

تاریخ : 4. مهر 1391 - 13:40   |   کد مطلب: 1188
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از حضور بیش از 300 مهمان داخلی و خارجی در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش کورنگ به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، خسرو بیات ظهر امروز در ستاد اجرایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 16 تا 22 مهر ماه در استان همدان برگزار می‌شود، اظهار کرد: تاکنون در بخش صحنه‌ای 16 اثر، در بخش خیابانی 10 اثر، در بخش نمایشنامه‌نویسی پنج اثر و در بخش بین‌الملل هشت اثر پذیرفته شده است.

وی از اجرای نمایش‌ها در شش سالن سطح شهر همدان خبر داد و گفت: تالار فجر، سالن بوعلی سینا، سالن پلاتوی بوعلی سینا، کانون مهدیه، مجتمع شهید آوینی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایام جشنواره اجرای نمایش‌ها را خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان فعالیت کمیته‌های اجرایی جشنواره، برگزاری نشست‌های ستاد اجرایی در مجتمع شهید آوینی، ثبت نام و گزینش داوران کودک و نوجوان و گزینش داوران بزرگسال بخش‌های مختلف جشنواره را از جمله اقدامات دبیرخانه جشنواره عنوان کرد.

وی بیان داشت: نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور بیش از 300 میهمان داخلی و خارجی در استان همدان برگزار می‌شود.

بیات با اشاره به آئین افتتاحیه جشنواره نوزدهم نیز گفت: در بعد از ظهر 16 مهرماه کارناوال‌هایی در پنج نقطه حاشیه شهر همدان به راه می‌افتند که با ویژه‌برنامه‌هایی جشنواره افتتاح می‌شود.

وی از انتشار شش روزنگار جشنواره در هر روز جشنواره خبر داد و گفت: از روزهای نخست فعالیت ستاد اجرایی جشنواره، صرفه‌جویی مبنای کار قرار گرفت و بر کیفیت، مشارکت و محوریت استان تأکید شده است.

در این جلسه هر کدام از ادارات عضو ستاد اجرایی جشنواره، موظف به اجرای برنامه‌هایی شدند و هماهنگی‌های لازم برای همکاری بیشتر دستگاه‌ها در برگزاری جشنواره‌ها صورت گرفت.

انتهای پیام/صا

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت