تازه ترین مطالب

تاریخ : 3. ارديبهشت 1393 - 13:40   |   کد مطلب: 12698
رئیس اداره ارشاد کبودراهنگ گفت: بیش از ۳۵ کانون فرهنگی و هنری مساجد در کبودراهنگ فعالیت می کنند که باید حمایت همه جانبه از کانون های فرهنگی صورت پذیرد.

به گزارش کورنگ، سید حسین جعفری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درکبودراهنگ اظهار کرد: بیش از 35 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سراسر شهرستان کبودراهنگ فعالیت می کنندکه برنامه های متنوعی در مناسبت های مختلف دارند.

وی ابراز کرد: تشکل های خودجوشی هم هستند که در کنار این کانون ها فعالیت می کنند این تشکل ها از ظرفیت های بسیار قوی شهرستان هستند که می توانند در عرصه های فرهنگ تأثیر گذار باشند فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از این کانون ها و تشکل های خود جوش حمایت همه جانبه داشته باشد.

جعفری ابراز کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ در حوزه انجمن های ادبی، هنرهای تجسمی، ادبی، خوشنویسی، هنرهای نمایشی و شورای موسیقی برنامه های متعددی دارد این برنامه ها تا جایی است که در حوزه هنرهای تجسمی، تئاتر و ادبیات رتبه هایی را در سطح استان و کشور کسب کرده ایم.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است نشانگر اهمیت بسیار بالای موضوع می باشد عرصه فرهنگ توسط یک دستگاه یا یک اداره نمی تواند ساماندهی شود بلکه تمام دستگاه ها و آحاد جامعه باید در این امر مهم نقش اساسی و تعیین کننده داشته باشند.

وی گفت: امسال فعالیت عمده ما تمرکز بر امر آموزش هنرمندان کبودراهنگی است چرا که مشکل اصلی ما فعالیت تجربی هنرمندان می باشد باید کار از نظر علمی هم دنبال شود اگر به زبان علمی کار دنبال شود چهره هنر بسیار زیباتر نمایان می شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت