تازه ترین مطالب

تاریخ : 9. ارديبهشت 1393 - 17:49   |   کد مطلب: 12897
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کبودراهنگ گفت: برنامه های متنوعی در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار می شود.

به گزارش کورنگ، سرگرد پاسدار محمود بداغی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در کبودراهنگ با اشاره به رويكرد تربيتی و معنويت افزايی مجموعه سپاه و بسیج گفت: ما باید همه تلاش خود را در جهت تقويت دانش و بينش معارف اسلامی بکار گیریم.

بداغی به سالگرد شهادت استاد مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: امروز مطالعه افکار و اندیشه های استاد شهید مطهری بهترین شیوه برای فهم اندیشه اسلام ناب است.

وی بر لزوم ترویج مبانی عقیدتی اسلام در مجموعه بسیج تاکید کرد و گفت: بسیج نیرویی نظامی صرف نیست، بلکه این نهاد با حضور در صحنه های مختلف بر اساس برنامه‌های عقیدتی، تربیتی و بصیرتی فعالیت می کند.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ همچنین در تشریح برنامه‌های سپاه در هفته عقیدتی سیاسی ابراز داشت: این برنامه‌ها از ششم اردیبهشت ماه آغاز و تا 12 اردیبهشت‌ ماه ادامه می یابد که دیدار با ائمه جمعه شهرهای کبودراهنگ و گلتپه با حضور فرهنگیان، برگزاری چندین نشست روشنگری، تقدیر و تجلیل از هادیان سیاسی، تشریح اندیشه شهید مطهری در نشست های بصیرتی پایوران و سربازان، کوه پیمایی به اتفاق پایوران و سربازان وظیفه، برگزاری محفل انس با قرآن و غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا به اتفاق فرهنگیان از اهم برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه کبودراهنگ است.

 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت