تازه ترین مطالب

تاریخ : 24. ارديبهشت 1393 - 12:10   |   کد مطلب: 13263
احسان قنبري در مراسم بزرگداشت پدران آسماني به مناسبت ميلاد امام علي(ع)و روز پدر ، اظهار کرد: جشن بزرگ پدران آسماني با حضور فرزندان شاهد در روز ميلاد حضرت علي(ع) در شهرستان کبودراهنگ هر ساله برگزار مي گردد.

فرماندار کبودراهنگ گفت: امام اول شيعيان جهان عصاره فضائل است که در بهترين نقطه عالم خانه خدا پابه عرصه وجود مي گذارد و در مکان مقدس مسجد به درجه شهادت نايل مي شود.

قنبري افزود: نامگذاري روز پدر در سالروز ولادت حضرت علي (ع) نشان از مقام والاي پدر دارد.

وي اظهارکرد: هيچ نعمتي والاتر از پدر ومادر وجود ندارد و اگر مي خواهيم در دنيا باسعادت و خير آخرت نصيبمان شود بايد به پدر ومادر خود احترام بگذاريم.

وي با بيان اينکه تجليل از مقام شهدا يک ضرورت در جامعه است، افزود: برگزاري اين مراسم مي تواند فرصتي براي نشر و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه باشد.

فرماندار کبودراهنگ با بيان اينکه اين مراسم تجديد دوباره با آرمان هاي امام (ره) و شهدا است تصريح کرد: ايجاد زمينه هاي مناسب براي بهبود و ارتقاي ارتباط بين فرزندان شاهد، ارتقاي جايگاه و نقش فرزندان شاهد در جامعه و مشارکت فرزندان شاهد در برگزاري مراسم و قدرداني از همسران شهيد از جمله اهداف جشن پدران آسماني است.

به گفته وي، فرزندان شهدا با تأسي از خون پدران خود در عرصه هاي مقاومت حضور دارند و وظيفه ما امروز پيروي از ولايت فقيه و هوشياري در مقابل توطئه هاي دشمنان و حفظ و حراست از ارزش هاي اسلامي است.

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت