تازه ترین مطالب

تاریخ : 12. خرداد 1393 - 3:42   |   کد مطلب: 13585
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش‌و‌جوانان استان همدان گفت: طرح "جوان کارت" در هفته جوان برای 30 هزار جوان همدانی اجرا می‌شود. اسدا... ربانی‌مهر گفت: این طرح با هدف استفاده جوانان همدانی از مراکز فرهنگی، تفریحی، گردشگری و ورزشی اجرا می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم حدود 30 هزار نفر از این طرح استفاده كنند.

وي افزود: در "طرح جوان کارت" مراکز فرهنگی، تفریحی و گردشگری چون آرامگاه بوعلی‌سینا، آرامگاه باباطاهر، باغ موزه دفاع مقدس، تله کابین و سورتمه ریلی، غار سیاحتی علیصدر، کتابخانه‌های عمومی، دو استخر شنا، پیست اسکی تاریک‌دره و موزه تاریخ طبیعی با شرایط خاصی در اختیار نوجوانان و جوانان 15 تا 30 سال قرار داده می‌شود. معاون جوانان اداره کل ورزش‌و‌جوانان استان گفت: خدمات این مراکز به صورت رایگان و با تخفیف‌های 40 تا 50 درصدی در اختیار جوانان قرار می‌گیرد.

ربانی‌مهر ادامه داد: هدف از اجرای این طرح غنی‌سازی اوقات فراغت، استفاده نوجوانان و جوانان از مراکز فرهنگی و گردشگری و آشنایی بیشتر آنها با مجموعه‌های فرهنگی و در نهایت توجه بیشتر مسئولان به امور جوانان و در اختیار گذاشتن امکانات دولتی و عمومی برای نوجوانان و جوانان است.

همدان پیام

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت