تازه ترین مطالب

تاریخ : 4. تير 1393 - 4:53   |   کد مطلب: 14124
فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از دستگیری 10 نفر مجرم در اجرای طرح‌های پاکسازی و ایست و بازرسی طی 48 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کورنگ، پژمان قویمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده عوامل انتظامی شهرستان کبودراهنگ طی عملیاتی موفق به دستگیری سه سارق شدند.

وی گفت: پس از انتقال آنان به پلیس آگاهی شهرستان در نتیجه بازجویی‌های به عمل آمده راز دو فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت آلات و ادوات کشاورزی در این شهرستان برملا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان طی مدت یاد شده پنج نفر تهیه ‌کننده و توزیع‌کننده مواد مخدر را دستگیر و مقادیری مواد مخدر به همراه آلات و ادوات استعمال را به همراه تعدادی اقلام ضد فرهنگی کشف کردند.

وی توقیف یک دستگاه خودرو پژو با دو سرنشین حامل کالای قاچاق و کشف یک‌هزار و 108 ثوب انواع البسه قاچاق، توقیف پنج دستگاه خودرو و 26 دستگاه موتورسیکلت متخلف را از دیگر نتایج اجرای این طرح دو روزه برشمرد.

قویمی در پایان سخنانش اجرای این طرح را در راستای ایجاد امنیت و آرامش در بین شهروندان عنوان کرد و استمرار این گونه‌ طرح‌ها را از برنامه‌های پلیس دانست.

انتهای پیام

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت