تازه ترین مطالب

تاریخ : 21. مهر 1391 - 8:25   |   کد مطلب: 1486
فرماندار کبود راهنگ گفت : بحث نقدینگی و سرمایه در گردش مهمترین مشکل واحدهای صنعتی است ،چون اغلب واحدهای تولیدی غیر فعال بدلیل نبود نقدینگی و کمبود سرمایه در گردش دچار رکود هستند.

به گزارش کورنگ به نقل از خبرگزاری ایرنا، ˈ مسلم غلامیˈ روز سه شنبه در جمع رواسا و مدیران بانک ها اظهار داشت: بانک ها و موسسات باید با ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان شهرستان را در توسعه اقتصادی کمک کنند.

فرماندار کبود راهنگ با تاکید بر اینکه مشارکت مردم هم باید از سوی دستگاه ها و بانک ها مد نظر باشد گفت: جلب مشارکت های مردمی باید در دستور کار باشد و بانکها هم به بخش خصوصی همکاری داشته باشد.

وی با اشاره به راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی ˈبشیک تپهˈ از توابع شیرین سو اظهار داشت: علاوه بر مشکلی که در واحدهای تولیدی وجود دارد ما انتظار داریم واحدهای جدید نیز در شهرستان که راه اندازی شده است بتوانند زمینه اشتغال تعداد بسیاری از بیکاران جوان را فراهم کرد.

وی مشکل بیکاری شهرستان را قابل حل دانست و خواستار برنامه ریزی همه گروه ها بویژه بانک ها و دستگاه های مرتبط شد .

و ی یادآور شد: شهرستان توان و ظرفیت لازم را برای توسعه دارد که باید با شناسایی منطقه و ظرفیت ها از آن بالاترین سود را در جهت پیشرفت داشت.

غلامی تولید ثروت و افزایش سطح رفاه در منطقه را مهمترین آرمان برای مردم ذکر کرد و افزود: ما نمی توانیم با کوتاهی مردم را از حق مسلم خود که داشتن رفاه می باشد محروم کنیم، بنابراین باید مدیران شهرستان نیز در این راستا با احساس تکلیف وارد عمل شوند.

فرماندار کبود راهنگ با توجه به نقش بانک ها بیان کرد: بانک ها نقش تاثیرگذاری در روند اشتغالزایی و توسعه اقتصادی شهرستان دارند و باید در این خصوص هر چه در توان دارند هزینه مردم کنند.

انتهای پیام /*

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت