تازه ترین مطالب

تاریخ : 11. شهريور 1393 - 19:12   |   کد مطلب: 15454
بخشدار مرکزی کبودراهنگ از صدور مجوز برای فعالیت 3 دهیاری جدید از سوی وزیر کشور در روستاهای فاقد دهیاری این بخش خبرداد.

ˈیدالله ابراهیم خانیˈ در گفتگو با خبرنگار کورنگ گفت: با پیگیری های ویژه ای که در طول سال گذشته انجام دادیم توانستیم مجوز فعالیت دهیاری برای سه روستای گندجین، مبارک آباد و انجیرباغی را از وزیر محترم کشور اخذ کنیم.

وی با اعلام این که بیشترین تعداد دهیاری های شهرستان در این بخش است، ادامه داد: با تاسیس این سه دهیاری تعداد دهیاری های فعال بخش مرکزی کبودراهنگ به 51 دهیاری می رسد .

ابراهیم خانی دهیاری ها را بازوی اجرایی دولت تدبیر و امید در روستاها عنوان کرد و گفت: دهیاری ها با ارائه خدمات در راستای اهداف دولت گام برمی دارند و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم می کنند.

وی خدمت به مناطق محروم را از اولویت‌های دولت عنوان کرد و گفت: توجه ویژه دولت به روستاها توسعه آنها را در پی خواهد داشت.

بخشدار مرکزی کبودراهنگ گفت: اختصاص اعتبارات دهیاری ها در سال جاری در زمینه بهسازی از جمله زیرسازی و جدول گذاری چهره روستاها را تغییر داده است.

وی ضمن تقدیر ویژه از مردم سه روستای کوریجان، مزرعه مهدی آباد و کوهین گفت: مردم این سه روستا با مشارکت های خود دهیاری ها را در انجام پروژه های خود از جمله آسفالت ریزی یاری کردند.

ابراهیم خانی، توجه ویژه به حوزه فرهنگ در سطح روستاها را از ماموریتهای دهیاران ذکر کرد و گفت: شوراهای اسلامی و دهیاران باید با جهاد اقتصادی و تلاش مستمر زمینه پیشرفت و شکوفایی روستاها را فراهم نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت