تازه ترین مطالب

تاریخ : 10. آذر 1393 - 8:47   |   کد مطلب: 17269
مدرسه سه کلاسه روستای پیرانبار واقع در بخش مرکزی کبودراهنگ که ثمره فعالیت های بنیاد برکت در این شهرستان است با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استانداری همدان افتتاح شد.
مدرسه سه کلاسه روستای پیرانبار کبودراهنگ افتتاح شد

به گزارش کورنگ، فرماندار کبودراهنگ در آیین افتتاح این مدرسه ایجاد تحول در وضعیت اقتصادی و اجتماعی در مناطق محروم کشور را از اهداف بنیاد برکت در کشور عنوان کرد و گفت: بنیاد برکت بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای ﺣﻤﺎﻳﺖ از ﺳﺘﺎد اﺟﺮایی ﻓﺮﻣﺎن اﻣﺎم راحل (ره) تاسیس شده است.
علی احسان قنبری گفت: اجرای صدها طرح اقتصادی، فرهنگی و آموزشی از طرف بنیاد برکت در مناطق محروم کشور نشانه بالندگی بنیاد برکت در کشور است.
وی مدرسه سه کلاسه روستای پیر انبار را دارای استانداردهای ملی از جمله فضای آموزشی و پرورشی، محوطه سازی، سرویس بهداشتی و دیوار کشی عنوان کرد و گفت: این مدرسه 130متر مربع زیربنا دارد و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700میلیون ریال احداث شده است.
وی گستره فعالیت بنیاد برکت را در کشور وسیع دانست و گفت: این بنیاد در زمینه های مختلف آموزشی، برق رسانی، آبرسانی، بهداشتی، مخابراتی، مذهبی و فرهنگی، مسکن، ورزشی، جاده ای، دامپروری و آبخیزداری، تامین سوخت و طرح های هادی روستایی فعالیت های چشمگیری داشته است.
وی یکی از اصلی ترین اهداف تاسیس بنیاد برکت را کمک و همیاری برای بهبود و ارتقای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی در کشور عنوان کرد و افزود: این بنیاد توانسته است افراد، گروه ها و واحدهای کسب و کار مستعد فعالیت و فاقد دانش و مهارت لازم در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم را تقویت کند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت