تازه ترین مطالب

تاریخ : 6. ارديبهشت 1394 - 17:11   |   کد مطلب: 18527
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان خبر داد
کلنگ‌زنی 6 کتابخانه روستایی در روستاهای کبودراهنگ و بهار
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان از کلنگ‌زنی احداث 6 باب کتابخانه روستایی در روستاهای کبودراهنگ و بهار خبر داد.
کلنگ‌زنی 6 کتابخانه روستایی در روستاهای کبودراهنگ و بهار

به گزارش کورنگ به نقل از فارس، ارشاد استعدادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کلنگ‌زنی 6 باب کتابخانه روستایی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: روستای حسام‌آباد، روستای بهادربیگ، روستای پرلوک، روستای سوباشی، روستای امیرآباد و روستای نورآباد جامعه هدف برپایی کتابخانه روستایی در شهرستان‌ کبودراهنگ و بهار هستند.

وی بیان کرد: این کتابخانه‌ها، هم اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار هستند که امیدواریم در هفته دولت شاهد راه‌اندازی آنها باشیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان گفت: صدور مجوز این تعداد کتابخانه با پیگیر‌ی‌های نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس، حمایت‌های استانداری، همکاری بنیاد مسکن و دهیاری‌های این روستاها انجام شده است.

وی همکاری و همیاری مردم و مسئولان را برای ارتقای سرانه مطالعه در کشور خواستار شد و افزود: اهدای زمین این کتابخانه‌ها توسط اهالی این روستاها انجام شده است.

استعدادی با بیان اینکه هزینه ساخت کتابخانه‌ها برعهده بانک پاسارگاد است، تجهیز منابع مکتوب دیداری و شنیداری را نیز وظیفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان دانست.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» گفت: این 6 باب کتابخانه در راستای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و توسعه فضای کتابخانه‌ای در مناطق روستایی کلنگ‌زنی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت