تازه ترین مطالب

تاریخ : 5. خرداد 1394 - 19:15   |   کد مطلب: 18743
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ گفت: توسعه فرهنگ و سواد قرآنی در جامعه نیازمند برنامه جامع و اصولی است.
توسعه فرهنگ و سواد قرآنی نیازمند برنامه جامع است

به گزارش کورنگ، حجت‌الاسلام حسین علی قمری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون برنامه های قرآنی در نظر گرفته شده در ماه شعبان، اظهار داشت: توسعه فرهنگ و سواد قرآنی نیازمند برنامه ای جامع و اصولی است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ با تاکید بر گسترش برپایی کلاسهای آموزش قرآن افزود: رعایت اوامر قرآنی در جامعه لازم است و باعث جلوگیری از بروز و اشاعه منکرات می‌شود.

حجت الاسلام قمری نیا با بیان اینکه درک عظمت قرآن کریم، منوط به معرفت قرآن در تمامی ابعاد است، اضافه کرد: شناخت حقایق و معارف غیبی، اسرار و حکم، شرایع و احکام، قصص وامثال، تأویل و تنزیل و ظاهر و باطن آن هر کدام بُعدی از ابعاد و جلوه ای از جلوه های قرآن کریم است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ عنوان داشت: از آنجا که انسان در راه رسیدن به کمال و سعادت محتاج یک برنامه دقیق و بی نقص است، خداوند سبحان با لطف بی انتهایش، این برنامه را در قالب کتاب مقدس قرآن کریم، در اختیار مسلمانان نهاده و انسان به جهت اینکه فارغ از این برنامه، هرگز نمی تواند به راه مستقیم هدایت شود، ناگزیر از تمسک و توسل به این برنامه خواهد بود.

وی با دعوت همگان به گسترش مفاهیم قرآنی، بیان داشت: با اراده ای مستحکم و مصمم، قدم در راه انس روزافزون با قرآن گذاریم تا هر روز از سعادت بیشتری بهره مند باشیم.

انتهای پیام/ب

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت