تازه ترین مطالب

تاریخ : 21. خرداد 1394 - 20:04   |   کد مطلب: 18883
مجمع فصلی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه کبودراهنگ با سخنرانی سرهنگ محمود قاسمی، معاون سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در موقعیت شهید کاظمی برگزار شد.
مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت کبودراهنگ برگزار شد

به گزارش کورنگ، یکی از پیشکسوتان جهاد و شهادت در این مراسم گفت: متاسفانه امروز دورانی شده است که برخی ها به جهادگران زخم زبان زبان می زنند و دفاع مقدس را زیر سوال می برند.
رحیم گماری گفت: امروز غصه ما این است که وقتی شیپور جنگ زده شد و زمانی که فرق بین مرد و نامرد مشخص شد، برخی افراد در صف نامردان بودند و  حاضر نشدند به میدان جنگ بیایند، اما امروز آنها می گویند چرا جنگ کردید؟
وی گفت: روزی که دشمن تا دندان مسلح بخشی از کشور ما را اشغال کرد و خون مردم بی گناه را با موشک باران کردن شهرها می ریخت، این گونه افراد بی توجه به اوضاع کشور در لانه هایشان زندگی می کردند و امروز دفاع مقدس را زیر سوال می برند.
یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه امنیت و سربلندی امروز کشور ما مرهون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان و خانواده های آنان است، افزود: امروز ما پیشکسوتان وظیفه داریم نسل امروز را با رسالت عظیم شهدا و ایثارگران که همان گسترش روحیه و تفکر بسیجی است، آشنا کنیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز ما پیشکسوتان با توجه به جنگ نرم دشمن وظیفه سنگینی بر عهده داریم و همان طور که در دفاع مقدس مردانه ایستادیم امروز نیز باید از آرمان و ارزش‌های والای اسلامی، انقلاب و ولایت‌فقیه دفاع کنیم.
مسئول کانون بسیج پیشکسوتان شهرستان کبودراهنگ نیز اظهار داشت: مهمترین هدف مجمع بسیج، حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و آرمان شهدا و امام راحل و عهد و پیمان مجدد با رهبر معظم انقلاب است.
احمد حمیدی راسخ افزود: ما پیشکسوتان همواره بر عهد و پیمان خود استوار و پابرجا هستیم، و تلاش می کنیم برای شهرستان موثر باشیم و در جنگ فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی با اجرای برنامه های فرهنگی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر همواره راه اسلام ناب را بپیماییم.
وی یادآور شد: هر کدام از پیشکسوتان کوله باری از تجربه و تخصص هستند و می توانند در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، اجتماعی و ... فعالیت کنند.
حمیدی افزود: مجمع بسیج پیشکسوتان همه تلاش خود را در جهت رفع مشکلات رفاهی اجتماعی، معیشتی و فرهنگی بازنشستگان به کار بسته و با ایجاد ارتباط معنوی‌ در خدمت این عزیزان است.
انتهای پیام/ب

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت