تازه ترین مطالب

تاریخ : 9. مرداد 1394 - 0:06   |   کد مطلب: 19324
رییس دانشگاه پیام نور مرکز کبودراهنگ خبر داد؛
ثبت نام بدون آزمون در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور مرکز کبودراهنگ
رییس دانشگاه پیام نور مرکز کبودراهنگ با تاکید بر مزایای تحصیل در این دانشگاه از ثبت نام بدون آزمون در مقطع کارشناسی این دانشگاه از طریق سایت سازمان سنجش خبر داد.
ثبت نام بدون آزمون در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور مرکز کبودراهنگ

به گزارش کورنگ دکتر محمد حقگو، با بیان اینکه ثبت نام دانشگاه پیام نور از۵ لغایت ۱۰ مرداد انجام می شود، اظهار داشت: در تمامی رشته های مقطع کارشناسی پذیرش دانشجو انجام می شود همچنین پذیرش دانشجو به صورت همزمان با کنکور سراسری و بدون آزمون صورت می گیرد.
وی افزود : در پذیرش بدون آزمون، داوطلب بدون اینکه کنکور داده باشد می تواند دفترچه انتخاب رشته را از سایت سنجش دریافت کند و بر اساس سوابق تحصیلی در مراکز و واحدهای پیام نور انتخاب رشته نماید و نهایتاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش دانشجو انجام می شود.
حقگو ادامه داد: در پذیرش دانشجو محدودیت خاصی وجود ندارد و در پذیرش بدون آزمون علاوه بر اینکه استرس آزمون وجود ندارد، پذیرش از طریق سوابق تحصیلی صورت می گیرد و شهریه دانشجویان هم مانند کسانی است که کنکور دادند که در پیام نور بسیار پایین می باشد.
وی گفت: مدرک تحصیلی همان مدرک پیام نور است که به پذیرفته شدگان با آزمون هم تعلق می گیرد.
وی افزود: دانشگاه پیام نور دانشگاهی دولتی است که فارغ التحصیلان پس از اتمام تحصیلات، مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات می گیرد ضمن اینکه قبولی در مقاطع بالاتر در دانشگاه پیام نور بالاتر از دیگر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی است.  دکتر محمد حقگو گفت: پیام نور مرکز کبودراهنگ در۱9 رشته شامل رشته های:  ریاضیات و کاربردها، علوم و مهندسی آب، فیزیک حالت جامد، مهندسی کامپیوتر نرم افزار، مهندسی کشاورزی – اقتصاد کشاورزی؛ مهندسی کشاورزی – ترویج و آموزش کشاورزی، مهندسی منابع طبیعی – محیط زیست، شیمی محض، مدیریت جهانگردی، روانشناسی، الهیات و معارف اسلامی – علوم قرآن و حدیث، الهیات و معارف اسلامی – فقه و مبانی حقوق اسلامی، تاریخ، جغرافیا و برنامه ریزی شهری، جغرافیا و برنامه ریزی روستایی، زبان و ادبیات فارسی، علوم اجتماعی برنامه ریزی اجتماعی – تعاون و رفاه، علوم تربیتی آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی و علوم تربیتی شاخه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی پذیرش بدون آزمون خواهد داشت.
وی افزود: متقاضیان ثبت نام می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از ساعت  9 الی 12  به دانشگاه پیام نور مرکز کبودراهنگ مراجعه نمایند.
حقگو گفت: تحصیل در دانشگاه پیام نور مزایای زیادی دارد که میتوان  اولین مزیت آن را تحصیل ارزان برای خانواده های کم بضاعت و کم درآمد عنوان کرد و دیگر مزیتهای تحصیل در این دانشگاه میتوان به  وجود مراکز و واحدهای فراوان در تمام نقاط کشور و استان همدان و امکان حمایت از دانشجویان از طریق نهادهای حمایتی و خیرین اشاره کرد.
وی گفت: کیفیت بالای آموزشی و داشتن منابع و آزمونهای استاندارد از عمده دلایل قبولی بالای فارغ التحصیلان این دانشگاه در مقاطع بالاتر است.
انتهای پیام/ب

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت