تازه ترین مطالب

تاریخ : 25. مرداد 1394 - 6:23   |   کد مطلب: 19579
بخشدار شیرین سو از آمادگی مردم شیرین سو برای میزبانی از شهدای گمنام خبر داد.
مردم شیرین سو آماده میزبانی از شهدای گمنام می شوند

سید ایوب موسوی در گفتگو با خبرنگار کورنگ گفت: درخواست های مکرر مردمی برای میزبانی از شهدای گمنام در شهر شیرین سو تحقق یافته است و روز جمعه 30 مرداد ماه، این شهر میزبان پیکر پاک دو شهید گمنام خواهد بود.
وی از مراحل آماده سازی محل دفن شهدای گمنام شهر شیرین سو خبر داد و گفت: شهدای گمنام توسط مردم از میدان امام خمینی (ره) شیرین سو به سمت میدان امام حسین علیه السلام تشیع و در آنجا به خاک سپرده می شوند.
موسوی گفت: مردم شیرین سو این روزها حال و هوای دیگری دارند و مسئولان شهر برای استقبال از این شهدای بی‌نام و نشان، در حال تدارک برنامه‌های مختلفی هستند.
وی میزبانی شهدای گمنام را در شهر شیرین سو توفیق بزرگی برای مردم این بخش دانست و گفت: امیدوارم ما مسئولین و مردم شریف شیرین سو بتوانیم میزبان خوبی برای این پرستوهای خونین بال و گمنام باشیم.
بخشدار شیرین سو عشق و ارادت مردم این شهر به مقام شهدا را ستودنی دانست و گفت: تعدادی از اهالی شیرین‌سو، به احترام شهدای گمنام زمین چندهکتاری خود را برای به خاکسپاری شهدای گمنام و ایجاد یک پارک در آن وقف کردند.
وی افزود: برخی از بانوان این شهر نیز با اهدای چندین قطعه طلا مانند النگو، انگشتر، زنجیر طلا و گوشواره برای ساخت یادمان شهدا اعلام آمادگی کردند.
انتهای پیام/ب

دیدگاه‌ها

سلام بر بخشدار محبوب بخش شیرین سو جناب موسوی عزیز.

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت