تازه ترین مطالب

تاریخ : 17. آبان 1394 - 11:09   |   کد مطلب: 20577
رئیس هیآت مذهبی کبودراهنگ خبر داد؛
زینبیه مردم کبودراهنگ در کربلا ساخته می شود
رئیس هیآت مذهبی شهرستان کبودراهنگ از ساخت زینبیه ویژه مردم این شهرستان در کربلا خبر داد.
زینبیه مردم کبودراهنگ در کربلا ساخته می شود

به گزارش کورنگ، نبی اله نوری ضمن ارائه گزارشی از روند ساخت زینبیه مردم کبودراهنگ در کربلا و پیگیری های صورت گرفته، ساخت این زینبیه را حرکتی فرهنگی و بسیار مهم دانست و خواستار همکاری بیشتر مسئولان محلی، مردم و خیرین شهرستان در این زمینه شد.

وی  با بیان اینکه محل در نظر گرفته شده خارج از محدوده گسترش  حرمین  شریفین می باشد، اظهار داشت: کارهای مقدماتی  به منظور عقد قرارداد و انجام استعلام از کنسولگری ایران در کربلا  با معرفی نامه  از  بعثه‌ مقام معظم رهبري  در کربلا در حال انجام است.

نوری هدف از این اقدام را خدمت رسانی به زائرین امام حسین علیه السلام در کربلا اعلام کرد و گفت: با همکاری هیئت رهروان  حضرت زینب (س) کبودراهنگ همه ساله در اربعین شهادت امام حسین علیه السلام بیش از هزار نفر از مردم این شهرستان به صورت پیاده عازم کربلا می شوند و ساخت این مکان مقدس در کربلا ضروری به نظر می رسد.

وی از برگزاری همایش بزرگ خیرین شهرستان کبودراهنگ جهت کمک به ساخت این زینبیه در کربلا خبر داد و اظهار امیدواری کرد با  کمک مردم ولایتمدار شهرستان کبودراهنگ عملیات ساخت این زینبیه به زودی در این شهر مقدس آغاز شود.

انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت