تازه ترین مطالب

تاریخ : 25. آذر 1394 - 19:58   |   کد مطلب: 20899
فرماندار کبودراهنگ خبر داد
انسداد 123 حلقه چاه غیرمجاز در کبودراهنگ
فرماندار شهرستان کبودراهنگ از انسداد 123 حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
انسداد 123 حلقه چاه غیرمجاز در کبودراهنگ

به گزارش کورنگ به نقل از فارس، علی‌احسان قنبری ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: تصمیمات کمیته برنامه‌ریزی نقش مؤثری در تحقق برنامه‌های مختلف شهرستان دارد که همه مسئولان باید در این راستا با همکاری و هم‌اندیشی در توسعه شهرستان نقش بسزایی را ایفا کنند.

وی با اشاره به گزارش‌های مطلوب و تأثیرگذار مسئولان گفت: هدف از تشکیل این جلسات رفع موانع و مشکلات شهرستان است، چراکه با ارائه گزارش‌های مطلوب و در اولویت قرار دادن مسائل جدی باید شاهد توسعه شهرستان باشیم.

فرماندار کبودراهنگ گفت: با توجه به بحرانی بودن دشت کبودراهنگ و نگرانی مردم به خصوص کشاورزان، همچنین بحران آب شرب در روستاها بر آن شدیم تا در یک اقدام جهادی اقدام به انسداد 123 حلقه چاه غیرمجاز در سطح شهرستان کنیم.

وی با اشاره به انسداد 96 حلقه چاه غیرمجاز در سال 93 افزود: شهرستان کبودراهنگ در انسداد چاه‌های غیرمجاز در استان رتبه نخست را دارد.

قنبری گفت: باید همه ادارات در حوزه مدیریت مصرف تعامل و همکاری داشته باشند به خصوص امور آب و جهاد کشاورزی با تدابیری در حوزه کنترل آب و کشت محصولات کم‌آب‎بر در سطح شهرستان ورود کنند.

وی تصریح کرد: عدم کشت محصولات پرآب‎بر نظیر سیب‎زمینی، هندوانه و یونجه و کشت زعفران و سیر که محصولات کم‌آب‌بری هستند می‌تواند در کاهش مصرف آب بسیار تأثیر مثبتی داشته باشد و این مرهون همکاری و تعامل کشاورزان است.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ با اشاره به گزارش‌های مطلوب و تأثیرگذار مسئولان گفت: هدف از تشکیل این جلسات رفع موانع و مشکلات شهرستان است، چراکه باید با ارائه گزارش‌های مطلوب و در اولویت قرار دادن مسائل جدی شاهد توسعه شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت