تازه ترین مطالب

تاریخ : 28. آذر 1394 - 20:55   |   کد مطلب: 20918
فرماندار کبودراهنگ از انجام پروژه‌های عمرانی روستای قباق‌تپه با اعتبار 15 میلیارد ریال خبر داد.
بهره‌برداری از پروژه‌های روستای قباق‌تپه با 15 میلیارد ریال

به گزارش کورنگ، علی‌احسان قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کبودراهنگ اظهار کرد: با وجود عدم اعتبارات کافی برای انجام پروژه‎های دهیاری قباق‌تپه شاهد بهره‌برداری از آن بودیم.

وی با اشاره به اینکه روستای قباق‌تپه یکی از روستاهای بزرگ بخش مرکزی کبودراهنگ است، گفت: طی سال جاری در بخش‌های تخریب و تعریض، بیس‎ریزی، جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی با هزینه بیش از 15 میلیارد ریال شاهد مشارکت صد درصدی مردم در انجام پروژه‌های دهیاری بوده‌ایم.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ حجم و ارزش پروژه‌های عمرانی دهیاری قباق‌تپه را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: این حجم از انجام پروژه در سطح استانی بی‌سابقه و در کشور نیز کم‌سابقه است.

وی با اشاره به اینکه تمام پروژه‌های عمرانی بیش از 15 میلیارد ریال هزینه در برداشته است، افزود: 6 میلیارد ریال از این اعتبار توسط خودیاری مردم قباق‌تپه، 2 میلیارد ریال از اعتبارات دهیاری و 7 میلیارد ریال از آن نیز به صورت دیون انجام گرفته است.

قنبری میزان مشارکت مردم در پروژه‌های عمرانی دهیاری را در سطح استان بی‎سابقه دانست و در ادامه با اشاره به بارش اخیر برف گفت: دهیاری در کوتاه‌ترین زمان اقدام به بازگشایی معابر روستا و نمک‌پاشی کرده است و برای بارش‌های آتی نیز آمادگی کامل و لازم را داریم.

وی از اسکان 200 مسافر در راه مانده در مساجد و منازل روستا خبر داد و گفت: با توجه به واقع شدن قباق‌تپه در مسیر کبودراهنگ ـ زنجان شاهد تردد زیادی در این مسیر هستیم.

انتهای پیام/ب

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت