تازه ترین مطالب

تاریخ : 4. دى 1394 - 11:39   |   کد مطلب: 20953
مدیر کمیته امداد کبودراهنگ خبر داد
اهدای کمک‌هزینه تأمین جهیزیه به 96 مددجو در کبودراهنگ
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کبودراهنگ از اهدای مبلغ 2 میلیارد و 758 میلیون ریال کمک هزینه تأمین جهیزیه به 96 نفر از مددجویان شهرستان خبر داد.
اهدای کمک‌هزینه تأمین جهیزیه به 96 مددجو در کبودراهنگ

به گزارش کورنگ، جمشید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: این نهاد در راستای فراهم‌سازی شرایط ازدواج آسان برای نوعروسان زیر پوشش به 96 نفر از آنان مبلغ 2 میلیارد و 758 میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه اهدا کرده است.

وی تصریح کرد: مساعدت به زوج‌های جوان زیر پوشش با هدف کمک به تأمین جهیزیه و معیشت آنان، با ایجاد ساز و کارهای مناسب در راستای تسهیل در ازدواج مد نظر بوده است که در این راستا حمایت‌های خاصی از مددجویان محروم و نیازمند می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به خدمات کمیته امداد در بخش ازدواج گفت: اهدای جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش، پرداخت هدیه ازدواج، معرفی زوجین به بانک‎های عامل برای دریافت وام ازدواج‌، برگزاری کلاس‎های آموزشی و مشاوره قبل از ازدواج و اهدای جهیزیه موردی به نیازمندان از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در بخش ازدواج انجام داده است.

وی افزود: در دوره‌های آموزشی شرکت‌کنندگان با نحوه برخورد با مشکلات زندگی، شیوه همسرداری، مدیریت اقتصاد، نحوه تعامل با خانواده همسر، تربیت فرزند و... آشنا می‌شوند.

محمدی اظهار کرد: طرح «کوثر» کمیته امداد در راستای ازدواج آسان مددجویان و جمع آوری کمک‌های نیکوکاران برای تأمین هزینه‎های ازدواج جوانان زیر پوشش اجرا می‎شود.

وی در پایان از خیرین و نیکوکاران خواست با اهدای کمک‌های خود به مراکز نیکوکاری و کمیته امداد این شهرستان زمینه ازدواج آسان زوج‌های جوان نیازمند را فراهم کنند.

انتهای پیام/ب

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت