تازه ترین مطالب

تاریخ : 5. دى 1394 - 0:44   |   کد مطلب: 20955
فرماندار بهار گفت: 39 نفر برای حضور در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ ثبت‌نام کردند که در بین آن‌ها نام هیچ بانویی به چشم نمی‌خورد.
39 نفر از حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ ثبت‌نام کردند

به گزارش کورنگ، محمدابراهیم الهی‌تبار امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مهلت نام‌نویسی در حوزه‌های ثبت‌نام در استان همدان به پایان رسیده اما در وزارت کشور همچنان کار ثبت‌نام انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه 293 نفر برای حضور در رقابت‌ انتخاباتی مجلس دهم شورای اسلامی ثبت‌نام کردند، افزود: از این تعداد در همدان 82 نفر، شهرستان بهار 39 نفر، شهرستان رزن 26 نفر، شهرستان اسدآباد 21 نفر، شهرستان نهاوند 28 نفر، شهرستان ملایر 71 نفر و در شهرستان تویسرکان 26 نفر ثبت‌نام کردند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه در دوره گذشته 109 نفر در استان همدان برای حضور در انتخابات ثبت‌‌نام کردند، تصریح کرد: در این دوره 26 نفر از بانوان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کاندیداتوری کردند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برای انتخابات خبرگان رهبری نیز از استان همدان 13 نفر خواهان حضور در رقابت‌ها هستند.

*ثبت‌نام 82 نفر در رقابت‌های انتخاباتی همدان

فرماندار همدان نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تاکنون 82 نفر برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی شهرستان همدان و کسب دو کرسی نمایندگی ثبت‌نام کردند.

علی تعالی افزود: از این تعداد 72 نفر از محل فرمانداری همدان و 10 تن از وزارت کشور اقدام به ثبت‌نام کردند.

وی تأکید کرد: در میان متقاضیان حضور در انتخابات مجلس 12 بانو نیز حضور دارند.

*39 نفر از حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ ثبت‌نام کردند

فرماندار بهار نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان تصریح کرد: 39 نفر برای حضور در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ ثبت‌نام کردند که در بین آن‌ها نام هیچ بانویی به چشم نمی‌خورد.

محسن مرادی‌پناه خاطرنشان کرد: در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی 12 نفر شرکت داشتند که در این دوره 300 درصد افزایش داشته است.

گفتنی است انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفت اسفند ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

9 نماینده از استان همدان در خانه ملت حضور خواهند داشت که از این تعداد دو نماینده از شهرستان‌های همدان و فامنین، یک نماینده از شهرستان رزن، یک نماینده از شهرستان اسدآباد، یک نماینده از شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ، یک نماینده از شهرستان تویسرکان، یک نماینده از شهرستان نهاوند و دو نماینده از شهرستان ملایر حضور خواهند شد.

اسامی نهایی کاندیدا پس از بررسی و رسیدگی به صلاحیت کاندیداها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت